کاهش 8 درصدی تصادفات برون شهری در استان زنجان

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران/زنجان استاندار زنجان گفت: طی ماه های گذشته در استان 2.5 درصد افزایش تردد، 10 درصد کاهش تصادفات، 3 درصد کاهش جان باختگان و 8 درصد کاهش تصادفات برون شهری کاهش داشته است.

کاهش 8 درصدی تصادفات برون شهری در استان زنجان

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

فتح الله حقیقی امروز 21 آذرماه در مراسم شروع رزمایش طرح زمستانی، اظهار کرد: در حال حاضر 33 میلیون وسیله نقلیه در سطح کشور تردد دارند. همچنین 42 میلیون راننده در کشور وجود دارد که در راستا 127 هزار کیلومتر در 147 شهر در حال تردد هستند که علت اصلی تصادفات در میان آن ها واژگونی، عدم کنترل ماشین توسط راننده، خستگی، خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز است.

وی با بیان اینکه مردم توجه ویژه ای به قوانین هدایت و رانندگی داشته باشند، گفت: پلیس به سمت هوشمندسازی بیشتر و بهتر پیش می رود؛ به گونه ای که امروز به سیستم های مکانیکی هوشمند مجهز شده است و از این رو نوسازی تجهیزات آن ها در این زمینه الزامی است تا بتوان سیستم های مکانیکی آن ها را مجهز و به روز کرد تا کارآیی بهتری ایجاد گردد.

حقیقی در رابطه با چگونگی انجام مدیریت صحیح و اصولی، اعلام نمود: مدیریت باید به صورت یکپارچه و متمرکز صورت گیرد تا از هرگونه موازی کاری جلوگیری به عمل آید و این امر خطیر باید در عمل به وقوع بپیوندد و همگی در اجرای این مهم اهتمام ورزند تا سیستم مدیریت بهبود یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1673

به "کاهش 8 درصدی تصادفات برون شهری در استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 8 درصدی تصادفات برون شهری در استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید