گران ترین طلاق های جهان چقدر هزینه داشتند؟

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، بعضی از افراد مشهور جهان هم مانند افراد دیگر برای طلاق و تمام کردن یک زندگی خسارت زیادی پرداخت نموده اند. سلبریتی هایی که گران ترین طلاق را داشته اند بشناسید.

گران ترین طلاق های جهان چقدر هزینه داشتند؟

بسیاری از افراد معروف جهان که طلاق گرفته اند، مجبور شده اند خسارت زیادی را پرداخت نمایند و هزینه بالایی را بپردازند تا بتوانند از آن زندگی بیرون بیایند. مجله اینترنتی دلتا در این مطلب به معرفی گران ترین طلاق های جهان می پردازد.

گای ریچی و مدونا از گران ترین طلاق های جهان

مدونا ستاره موسیقی پاپ همراه با کارگردان بریتانیایی در سال 2008 زندگی خود را بعد از 8 سال انتها دادند و گزارشات نشان می دهد که طلاق آن ها چیزی بین 76 تا 92 میلیون دلار هزینه برداشت و جز گران ترین طلاق های جهان محسوب شد.

هریسون فورد و ملیسا ماتیسون

این زوج 17 سال کنار هم زندگی کردند تا اینکه در سال 2000 از هم جدا شدند. دلیل طلاق هم خیانت بود و طلاق آن ها در سال 2001 کاملاً رسمی شد و این آقا مجبور شد که 118 میلیون دلار به همسرش بدهد تا از هم جدا شوند.

استیون اسپیلبرگ و امی ایروینگ

قبل از این که اسپیلبرگ با همسر کنونی اش ازدواج کند، 4 ازدواج ناپیروز هم داشت. این دو در سال 1985 ازدواج کردند و در سال 1989 از یکدیگر جدا شدند. اخبار حاکی از آن است که ازدواج آن ها با پیروزیت روبرو نشد و استیون حاضر شد که صد میلیون دلار برای طلاق پرداخت کند.

تایگر وودز و الین نوردگرن

این دو طلاق خود را در آگوست سال 2010 رسمی کردند. البته از قبل همه چیز روشن شده بود. فقط منتظر کار های اداری بودند. آن ها در مصاحبه های مختلف هم در خصوص این موضوع صحبت نموده بودند تا این که بالاخره همه چیز نهایی شد. هزینه طلاق شان 750 میلیون دلار بود.

گارت بروکس و سندی ماهل

این دو در سال 1986 ازدواج کردند. قبل از این که این خواننده معروف بخواهد آلبوم خودش را بیرون بدهد، حدود 14 سال با یکدیگر زندگی کردند و زندگی خوبی داشتند اما به یک نقطه رسیدند و تصمیم گرفتند که از هم جدا شوند و طلاق آن ها در سال 2000 رسمی شد که 125 میلیون دلار هزینه در برداشت.

فرانک مک کورت و جمی

این دو یکی از گرانقیمت ترین طلاق های جهان را داشتند و در سال 2009 از یکدیگر جدا شدند و بعد از سی سال زندگی که در کنار یکدیگر داشتند، همه چیز را به انتها رساندند و طلاق آن ها 130 میلیون دلار هزینه داشت. هزینه این طلاق آن قدر زیاد بود که این خانم می تواند تا آخر عمر زندگی راحتی داشته باشد.

مایکل جردن و جوانیتا وانوی

این دو در سال 2002 تصمیم به طلاق گرفتند. دلایل زیادی برای طلاق شان داشتند و اظهار کردند که در هیچ موردی نمی توانند به توافق برسند. البته طلاق آن ها به دلایلی به تعویق افتاد اما بالاخره در سال 2006 این کار را انجام دادند و ازدواج 17 ساله خود را به انتها رساندند. طلاق آن ها 168 میلیون دلار هزینه در برداشت.

روبین مور و مل گیبسون

این دو 31 سال در کنار یکدیگر زندگی کردند تا این که طلاق آن ها در سال 2011 رسمی شد. جزئیات طلاق شان هنوز معین نیست. این زوج در کارشان بسیار پیروز بودند اما نتوانستند در کنار هم دوام بیاورند تا اینکه با هزینه 425 میلیون دلار به زندگی در کنار یکدیگر انتها دادند.

رابرت موردوچ و آنا مورداک مان

این دو بعد از 32 سال زندگی در سال 1999 از هم طلاق گرفتند. در حالی که سه فرزند داشتند. طلاق آن ها با دردسر های زیادی انجام شد اما در نهایت این کار را رسمی کردند و هزینه طلاق شان جزء گران ترین طلاق های جهان، برابر با 1.7 میلیارد دلار بود.

جف بزوس و مکنزی اسکات

قطعا جف بزوس به خاطر اینکه جزء ثروت مند ترین انسان های جهان است، طلاقش هم جزء گران ترین طلاق های جهان به حساب آمد. او در حالی که با همسرش 25 سال زندگی کرد و چهار فرزند داشتند ؛ اما در نهایت از هم جدا شدند و 25 درصد سهام آمازون را به همسرش داد که چیزی برابر با 38 میلیارد دلار بود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این روش های ساده طول عمرتان را افزایش دهید را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 15016

به "گران ترین طلاق های جهان چقدر هزینه داشتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین طلاق های جهان چقدر هزینه داشتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید