تور ارزان ارمنستان: برترین رستوران های ایروان برای خوردن غذاهای محلی ارمنستان

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، غذاهای سنتی ارمنستان بسیار لذیذ و متنوع هستند. در برترین رستوران های ایروان، این غذاهای لذیذ را امتحان کنید.

تور ارزان ارمنستان: برترین رستوران های ایروان برای خوردن غذاهای محلی ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

ارمنستان کشوری با تاریخی طولانی و پرفراز و نشیب است. آشپزی این کشور نیز بسیار غنی و تاثیرگرفته از تاریخ طولانی منطقه است. آشپزی سنتی ارمنستان، تنوع قابل توجهی دارد و ارمنی ها به غذاهای سنتی خود افتخار می نمایند.

اگر دوست دارید سفر به ارمنستان را تجربه کنید، با یاری خبرنگاران دنبال برترین تورها بگردید. در خبرنگاران می توانید تورهای معتبرترین آژانس های گردشگری را با توجه به قیمت و تاریخ مد نظرتان جست و جو کنید و برترین تور را از فروشنده های معتبر همکار خبرنگاران بخرید.

سفر به ارمنستان فرصت خوبی برای بازدید از ایروان، مرکز زیبای این کشور است. اگر از علاقه مندان به غذاهای سنتی هستید، حتما در ایروان به یکی از این رستوران ها سر بزنید و غذاهای محلی و لذیذ ارمنی را نوش جان کنید.

رستوران دلماما

رستوران دلماما تجربه ای خاص و اصیل از غذا خوردن در یک رستوران عالی را برای شما رقم می زند. تخصص اصلی این رستوران در پخت غذاهای سنتی و زنده کردن سنت های ارمنی در آشپزی است. غذای اصلی منوی این رستوران که از نام رستوران هم تعیین است، دلمه است. دلمه را در ارمنستان با برگ مو و گوشت چرخ نموده تهیه می نمایند. برای طعم دادن به غذا از ادویه ها و سبزیجات معطری مثل رزماری و چیلی استفاده می نمایند. این غذا را همواره با ماست و سس سیر سرو می نمایند.

رستوران لواش

تخصص رستوران لواش در ارائه صبحانه هایی است که به شکل ساندویچ و پیچیده شده در نان لواش سرو می شوند. این نوع نان، نان سنتی ارمنی و شبیه به تورتیلا است. در این رستوران در طبقه اول با مراحل تهیه نان لواش هم آشنا می شوید. منوی رستوران ترکیبی از غذاهای محلی و منطقه ای است و به طور مرتب تغییر می نماید. بعلاوه می توانید محصولات متنوع کشاورزی را مستقیما از مزرعه بخرید از جمله محصولات لبنی و غذایی مثل تخم مرغ، خامه ترش، پنیر کاتیج، انواع پنیر، خامه و عسل.

رستوران Anoush

رستوران Anoush در هتل ریپابلیکای ایروان واقع شده است. لذیذترین غذاهای سنتی ارمنستان را می توانید در این رستوران نوش جان نید. غذاهایی که فقط با تازه ترین و برترین محصولات بومی تهیه می شوند. فضای داخلی رستوران بسیار دنج است و تزیینات چوبی دارد. برترین سرآشپزها در این رستوران برترین غذاهای سنتی را در فضایی دوست داشتنی و گرم سرو می نمایند. منوی رستوران بسیار متنوع است و شامل انواع سالاد، سوپ، غذاهای گوشتی، غذاهای گیاهی، پیش غذاهای سرد و گرم، غذاهای کبابی و انواع دسر است.

رستوران Tospia

رستوران Tospia برترین غذاهای مدرن و سنتی ارمنستان را برای مهمانان خود سرو می نماید. موسیقی زیبا و شنیدنی در این رستوران برای مهمانان پخش می گردد.

منوی رستوران بسیار متنوع است و دست شما را برای انتخاب غذا باز می گذارد. انواع غذاهای گوشتی و غذاهای گیاهی در این منو دیده می گردد. انواع غذاهای سنتی ارمنستان را می توانید اینجا نوش جان کنید از جمله khashlama که با گوشت بره یا گوساله تهیه می گردد، دلمه و ghapama که نوعی کدو حلوایی شکم پر است. انواع غذاهای تهیه شده با مرغ و ماهی و غذاهای گیاهی نیز در این رستوران عرضه می گردد.

رستوران Hin Zangezur

برای اینکه غذاهای محلی بخورید و پایکوبی های سنتی را دیدن کنید روزهای پنجشنبه، آدینه یا شنبه به رستوران Hin Zangezur سر بزنید. در این روزها موسیقی محلی اجرا می گردد و پایکوبی های سنتی به نمایش درمی آید. منوی رستوران بسیار متنوع است و در نگاه اول حتی باعث سردردگمی مهمانان می گردد؛ ولی کارکنان رستوران که رفتاری محبت آمیز دارند، می توانند چند غذای محلی را به شما معرفی نمایند تا امتحان کنید.

رستوران Mer Taghe

سفر به ارمنستان بدون امتحان کردن غذای سنتی و محبوب این کشور یعنی لاه ماجون کامل نمی گردد. این غذا را گاهی پیتزای ارمنی هم می نامند. رستوران Mer Taghe این غذای سنتی را در فضایی ساده و دنج و زیبا سرو می نماید. پیتزای ارمنی شامل یک لایه خمیر تازه و باریک است که روی آن تاپینگ های مختلفی از جمله گوشت چرخ نموده، ریحان، گوجه فرنگی، پیاز و... قرار می گیرد. لاه ماجون را با مقداری آب لیموی تازه و معمولا با یک نوشیدنی تهیه شده از ماست به نام Tan سرو می نمایند. ترکیب این غذا و نوشیدنی با هم، یک وعده غذای مقرون به صرفه، لذیذ و کامل است که نباید فرصت امتحان کردن آن را از دست بدهید.

رستوران Mer Gyugh

این رستوران دنج و محبوب به غذاهای بسیار لذیذ سنتی معروفیت دارد. یک از لذیذترین غذاهای منوی رستوران Mer Gyugh غذایی به نام keftah است که با پنیر و گوشت گاو یا گوسفند تهیه می گردد. معمولا در این رستوران موسیقی زنده برپا می گردد که باعث می گردد تجربه غذا خوردن در این رستوران، به یکی از خاطرات فراموش نشدنی سفرتان تبدیل گردد. دکوراسیون رستوران، به سبک دکوراسیون سنتی ارمنی است و فرش های ارمنی آن را مزین نموده است. این رستوران معروفیت و محبوبیت خاصی دارد و دارای مشتریان پر و پا قرصی است.

رستوران The Club

رستوران The Club فضایی لوکس و مجلل دارد. منوی آن قیمت های مناسبی دارد و دارای انواع غذاهای لذیذ سنتی و غذاهای بین المللی با تاثیراتی از آشپزی فرانسوی است. در طبقه دوم رستوران، انواع دسرهای لذیذ سرو می گردد به خصوص کرم بروله که یکی از دسرهای مشهور فرانسوی است. سرآشپزان مشهور و مستعدی از ارمنستان و کشورهای خارجی در این رستوران فعالیت می نمایند. این مجموعه، یک چایخانه، کافه، تالار کنسرت و فروشگاه هم دارد. در این فروشگاه، گردشگران می توانند فیلم، کتاب، مجله و سایر محصولات فرهنگی را خریداری نمایند.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 11397

به "تور ارزان ارمنستان: برترین رستوران های ایروان برای خوردن غذاهای محلی ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: برترین رستوران های ایروان برای خوردن غذاهای محلی ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید