5 برنامه آیفون برای بهبود تصاویر تار و قدیمی با یاری هوش مصنوعی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اگر شما نیر در پی برنامه های ویرایش عکس در آیفون خود هستید، این مطلب را از دست ندهید.

5 برنامه آیفون برای بهبود تصاویر تار و قدیمی با یاری هوش مصنوعی

برای داشتن عکس های با کیفیت، لازم نیست یک ویرایشگر عکس درجه یک باشید. اگر عکس های شما آنقدر واضح یا تعیین نیستند که می خواهید، احتمالا آرزو نموده اید راهی وجود داشته باشد که بتوان آن را به وسیله هوش مصنوعی (AI) رفع کرد، از این گذشته، همه افراد دارای ویرایشگر عکس درجه یک نیستند بلکه به نرم افزار ویرایش عکس سطح بالایی دسترسی دارند.

خوشبختانه، دهه 2020 است و شما به بسیاری از برنامه های ویرایش عکس آسان به نام Adobe Photoshop و حتی بهتر از آن دسترسی دارید؛ در اینجا پنج برنامه وجود دارد که می توانند عکس های شما را با هوش مصنوعی بهبود بخشند.

1. Remini

یکی از محبوب ترین ویرایشگرهای عکس در اپ استور Remini است. این برنامه بهبود فوری عکس را برای تبدیل تصاویر تار یا دانه دار به HD، همراه با سایر ویژگی های ویرایش، از جمله Colorize و Oil Painting ارائه می دهد. Remini در حال حاضر دارای رتبه 4.8/5 ستاره با 21000 رتبه بندی است.

2. PicPlus

Picplus خود را به عنوان ویرایشگر عکس برای کاربران باتجربه و کسانی که تازه آغاز به کار نموده اند، معرفی می نماید، علاوه بر افزایش کیفیت عکس های شما، PicPlus فیلتر های زیبایی شناختی، فیلتر های متحرک، یک طرح بندی برای ساخت کلاژ و موارد دیگر را نیز ارائه می دهد. با حدود 5500 رتبه بندی، این برنامه در حال حاضر در رتبه 4.7/5 ستاره قرار گرفته است.

3. EnhanceFox

EnhanceFox دارای ویژگی های بهبود عکس همراه با یک رنگ کننده با هوش مصنوعی است که می تواند عکس های سیاه و سفید شما را رنگی کند تا بهتر به نظر برسند. جالب اینجاست که می توانید با اضافه کردن حرکات چشم و دهان، از این برنامه برای متحرک کردن عکس ها بهره ببرید و به نظر برسد که عکس های شما واقعا زنده هستند. EnhanceFox به عنوان یک رتبه 4.3/5 ستاره با حدود 1300 رتبه بندی تا به امروز است.

4. Animatify

Animatify از هوش مصنوعی برای بهبود عکس های شما با لمس یک دکمه استفاده می نماید. این برنامه می تواند تصاویر سیاه و سفید را رنگی نموده، و به آن انیمیشن و جلوه های مختلف اضافه کند. Animatify دارای امتیاز 4.7/5 ستاره با 1000 رتبه بندی است.

5.Tingo

تینگو یک تقویت کننده سلفی با هوش مصنوعی است که توانایی خود را در افزایش کیفیت سلفی شما با اصلاح اتوماتیک، پاک کننده کیسه های چشم، صاف کننده پوست و حتی سفیدکننده دندان ها نشان می دهد؛ بنابراین کسانی از ما که به قهوه یا چای اعتیاد داریم، می توانیم لبخند خود را بدون هیچ هزینه ای روشن کنیم. اگرچه محبوبیت کمتری نسبت به سایرین دارد، اما Tingoهنوز دارای رتبه 4.7/5 ستاره با تقریبا 100 رتبه بندی تا به امروز است.

بیشتر بخوانید

منبع: mashable

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 13796

به "5 برنامه آیفون برای بهبود تصاویر تار و قدیمی با یاری هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 برنامه آیفون برای بهبود تصاویر تار و قدیمی با یاری هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید