هتل سیگنیچر وان تکام دبی ، Signature 1 Hotels tecom

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، این هتل با امکاناتی بسیار مدرن و به روز در میان برج های برشا قرار گرفته است. نورپردازی و موقعیت هتل، آن را در میان ساختمان های اطرافش بسیار شاخص کرده و محیطی گرم و صمیمی را با کارکنای خوش برخورد برای شما مهمانان فراهم می آورد. بعلاوه امکانات به روز و مفرحی همچون اینترنت وای فای رایگان، باشگاه ورزشی، استخر روباز و اتاق هایی با طراحی زیبا اقامت شما را در اینجا به یاد ماندنی می نماید. اگر در پی هتلی 4 ستاره با قیمتی مناسب در دبی هستید، می توانید در این هتل اتاق رزرو کنید. این هتل تا فرودگاه دبی، حدود 26 کیلومتر فاصله داشته و ترانسفر فرودگاهی شما را به راحتی تا هتل و یا بالعکس می رساند.

هتل سیگنیچر وان تکام دبی ، Signature 1 Hotels tecom

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

خدمات رفاهی هتل سیگنیچر وان تکام دبی

این هتل 4 ستاره در سال 2014 ساخته شده است و دسترسی شما را به مرکز تجاری و خرید راحت می نماید. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی (در صورت پرداخت هزینه آن)، خدمات تور و گردشگری دبی، اتاق دیدار، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید.

ورود به هتل سیگنیچر وان تکام دبی، یعنی آغاز چک-این هتل از ساعت 2 بعد از ظهر است و حداقل سن چک-این 21 سال است. تا ساعت 12 ظهر هم، باید اتاق خود را تخلیه کنید.

ساختمان برجی این هتل 14 طبقه بوده و 1 رستوران و 2 کافه دارد که یکی از کافه ها در کنار استخر قرار گرفته است. برای تخت اضافه باید هزینه جداگانه بپردازید. ضمناً امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

صندوق امانات در میز پذیرشآسانسور
اینترنت وای فای رایگانتبدیل ارز و خودپرداز
خدمات اتوشویی2 اتاق دیدار
تلویزیون در فضای عمومیکافی نت
فضایی برای افراد غیر سیگاری و سیگاریانبار چمدان
صندوق اماناتخدمات کرایه ماشین و لیموزین
روزنامه در لابیشاتل رایگان به ساحل
فروشگاه برای خرید مواد غذاییقهوه و کافی در لابی
چک این سریعتهویه مطبوع در کل فضاهای هتل
امکاناتی برای افراد ناتوان مانند ویلچررختکن برای استخر

پذیرش شبانه روزی، خدمات فکس یا فتوکپی، خدمات تور و خشکشویی هم دارد. کارکنان هتل به 11 زبان صحبت می نمایند که شامل زبان های اردو، انگلیسی، هندی، روسی و عربی است. بنابراین با دانستن یکی از این زبان ها به راحتی می توانید با کارکنان هتل، ارتباط برقرار کنید. حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند.

امکانات تفریحی هتل سیگنیچر وان تکام دبی

در این هتل به استخری روباز روی پشت بام دسترسی دارید. سونا، جکوزی، استخر آب گرم، چترهای آفتابگیر و تمام امکانات آرایشگاهی برخوردار خواهید بود. خدمات ورزشی در باشگاه ورزشی با میز بازی تنیس، هم با تمام دستگاه های ورزشی در اختیارتان قرار داده می گردد. برای بچه ها اتاق بازی جداگانه ای هم در نظر گرفته شده است.

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه این هتل، هر روزه از ساعت 6:30 تا 10:30 صبح سرو می گردد. خدمات سرو غذا در اتاق ها تنها در ساعات محدودی ارائه می گردد و در نزدیکی هتل، رستوران های بسیاری پیدا خواهید نمود. رستوران های هتل را نام می بریم:

نای (Nay): این رستوران متخصص در غذاهای بین المللی و صبحانه، ناهار و شام است و در طول شبانه روز باز است.

کافه د کلاویچورد (The Clavichord): این کافه غذاهای آماده و فست فودی آماده نموده و هر روزه باز است.

کافه #سامور (#Somewhere Coffeeshop): کافه ای در هتل سیگنیچر وان تکام دبی است.

امکانات اتاق های هتل سیگنیچر وان تکام دبی

اتاق های این هتل به زیبایی طراحی داخلی و مبله شده اند و در مجموع 301 اتاق یا سوئیت دارد. برای سوئیت ها، تمامی امکانات مورد نظر مهمانان در نظر گرفته شده است. اگر با کودک خود قصد اقامت در هتل سیگنیچر وان تکام دبی را دارید، می توانید از تخت های موجود بهره ببرید. بعلاوه تخت اضافه تاشو یا مبلی هم می توان درخواست داد که برای آن باید هزینه ای جداگانه بپردازید. در برخی از اتاق ها برای اقامت 3 نفر تجهیز شده اند. اینترنت وای فای به همراه میز مطالعه و یک مبل راحتی برای نشستن و استراحت خواهید داشت. درون حمام ها هم تمام امکانات نظافتی و بهداشتی با وسایلی مانند شامپوها، نرم نماینده ها، خمیر دندان، دستمال کاغذی، مسواک و … قرار گرفته است. اگر از طریق دیگری احتیاج دارید، از میز پذیرش بخواهید.

تهویه مطبوعروزنامه رایگان
یخچالتلویزیون صفحه تخت
کافی میکس و چای سازنظافت روزانه
بطری آب معدنی رایگاندستمال کاغذی رایگان
سشوارحوله ها و حوله لباسی
اتو و میز اتو (در صورت درخواست)گاوصندوق
خدمات اتو در صورت درخواستترکیب وان و دوش در حمام
تخت تاشو اضافه (با شارژ جداگانه)میز مطالعه
تلفناینترنت پر سرعت
شبکه های جهانی برای تلویزیونحمام مجزا

انواع اتاق های هتل سیگنیچر وان تکام دبی

تمام امکاناتی که در بالای این متن برای شما معرفی نموده ایم، در همه اتاق های هتل وجود دارند. بنابراین از بابت راحتی در این اتاق ها، مطمئن باشید.

اتاق باشگاهی: هر چند مساحت این اتاق، 24 متر مربع است اما تمام امکانات ویژه و مورد احتیاج مهمانانش را فراهم می نماید. این اتاق نمایی رو به شهر را ارائه می دهد. یک تخت کینگ در اتاق واقع شده است.

اتاق کلاسیک تویین: هر چند مساحت این اتاق، 24 متر مربع است. یک تخت کینگ در اتاق واقع شده است.

سوئیت اکسکیوتیو باشگاهی: مساحت این اتاق، 44 متر مربع است اما تمام امکانات ویژه و مورد احتیاج مهمانانش را فراهم می نماید. این اتاق نمایی رو به شهر را ارائه می دهد. یک تخت کینگ در اتاق واقع شده است.

اتاق کلاسیک: هر چند مساحت این اتاق، 24 متر مربع است اما تمام امکانات ویژه و مورد احتیاج مهمانانش را فراهم می نماید. این اتاق نمایی رو به شهر را ارائه می دهد. یک تخت کینگ در اتاق واقع شده است.

سوئیت اکسکیوتیو: یک تخت دو نفره کینگ در اتاق قرار داده اند. مساحت آن، حدود 44 متر مربع است که نمایی رو به شهر دارد.

اتاق پریمیوم: از جمله اتاق های استاندارد دیگر هتل است که یک تخت دو نفره کینگ در آن واقع شده است. مساحت اتاق، 26 متر مربع است و تنها گنجایش یک مهمان را دارد.

اتاق باشگاهی تویین: در این اتاق 24 متر مربعی، یک تخت کینگ نصفه با تمام امکانات اتاق ها قرار داده شده است. پنجره های اتاق نمایی رو به شهر دارند.

اتاق پریمیوم تویین: این اتاق 26 متر مربعی، یک تخت کینگ نصفه و پنجره هایی با نمایی رو به شهر دارد.

اتاق دولوکس تویین: در این اتاق 24 متر مربعی، بسته به انتخاب مهمانان نوع و مدل تخت های این اتاق، دو تخت یک نفره است. دوش و وان در حمام هم دارد.

اتاق کلاسیک تویین: در این اتاق 24 متر مربعی، دو تخت یک نفره با تمام امکانات اتاق ها قرار داده شده است. دوش و وان در حمام هم دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

به راحتی و با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی از هتل سیگنیچر وان تکام دبی به پالادیوم دبی، ایستگاه مترو دبی اینترنت سیتی، بانک، ایستگاه مترو شرف دی جی و سالن مسابقات جبل علی می رسید. آمفی تئاتر مدیا سیتی دبی در 2.42 کیلومتری این هتل واقع شده اند. بعلاوه فروشگاه البرشا هم تنها 2.78 کیلومتر تا این مکان فاصله دارد. امکان کرایه تاکسی هم دارید.

برج خلیفه: تا شما 6 کیلومتر فاصله دارد که از مزیت های این هتل 4 ستاره است.

دبی مال: 15 کیلومتر تا هتل سیگنیچر وان تکام دبی فاصله دارد. می توانید با تاکسی 5 دقیقه یا کمتر خود را به آنجا برسانید. بهتر است پیاده روی کنید.

مرکز خرید امارات: این مرکز خرید با تفریحات بسیارش تا این هتل، 3.21 کیلومتر فاصله دارد و نزدیک ایستگاه مترو برج خلیفه است.

دبی مارینا واک: تا این خیابان 33 کیلومتر فاصله داشته که اگر با تاکسی بروید، 5 دقیقه در راه خواهید بود.

پارک آبی وایلد وادی: از برترین پارک های آبی دبی بوده که در فاصله 4.49 کیلومتری هتل واقع شده است.

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب: فاصله پارک تفریحی تا هتل، 9.6 کیلومتر است.

دلفین بی: در 6.44 کیلومتری هتل بوده و اوقات خوبی را برای شما فراهم می آورد.

فرودگاه بین المللی دبی: 26.0 کیلومتر فاصله تا این فرودگاه است.

فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 23.9 کیلومتر فاصله دارد. با 30 دقیقه رانندگی و تاکسی یا ترانسفر فرودگاهی خواهید رسید. پس نزدیک ترین فرودگاه به هتل سیگنیچر وان تکام دبی است. در نتیجه به راحتی می توانید ترانسفر فرودگاهی درخواست دهید.

فرودگاه بین المللی شارجه: 6 کیلومتر است که با تاکسی حدود یک ساعت تا هتل فاصله دارید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، خیابان 12 A، شماره 1، التنایاه فورث

Al Thanayah Fourth - 1 2 A St - 1 - Dubai - United Arab Emirates

منبع: گردشبان
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8983

به "هتل سیگنیچر وان تکام دبی ، Signature 1 Hotels tecom" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سیگنیچر وان تکام دبی ، Signature 1 Hotels tecom"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید