8 انتخاب متفاوت از بازار خودروی ایران

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، همواره قرار نیست مثل بقیه رفتار کنید. هنگام خرید تلفن همراه، لباس یا خودرو اگر عادات معمول در جامعه را کنار بگذارید، حتی با پرداختی پایین هم می توانید متفاوت و خاص به نظر برسید. با این کار احساس لذت بیشتری خواهید برد. این سبک از زندگی مخصوص خود شماست و لذت و هیجان بیشتری به شما می بخشد. در بازار خودرو هم که عموم خریداران رفتاری یکسان را با انتخاب مدل هایی تکراری انجام می دهند، رفتن به سمت خودروهای متنوع در بازار محصولات کارکرده یک حسن بزرگ دارد. اینکه سطح بالاتری از رفاه و ایمنی را با مبلغی معمولی عاید شما می نماید. این هشت خودرو همگی همین طورند.

8 انتخاب متفاوت از بازار خودروی ایران

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

اوپل آسترا استیشن 1993 - 60 میلیون تومان

با چنین سطحی از پرداخت، خرید اوپل آسترا استیشن با این فرم ظاهری جذاب و مدرن کار فوق العاده ای است که کمی جسارت می خواهد. این خودرو که روی پلتفرمی از جنرال موتورز بنا شده، به یک موتور انژکتوری کم مصرف و نرم در کنار جعبه دنده دستی پنج سرعته، سیستم تعلیق مستقل و رینگ و لاستیک 14 اینچی مجهز است و سواری شبیه محصولات پژو نظیر 405 ارائه می نماید. با اینکه ابعاد خودرو حتی از ام وی ام 315 هم کوچک تر است ولی طراحی جالب بدنه موجب شده تا فضای بار و سرنشین آسترا بزرگ و مناسب باشد.

تویوتا راو4 مدل 2011 - 350 میلیون تومان

یک خودرو ناکام و کمیاب در بازار ایران که قربانی زیبایی و امکانات دو کراس اوور کوچک کره ای شد. در واقع اگر راو4 در نسل سوم خود بازی را به هیوندای توسان و کیا اسپورتیج باخت، نه به دلیل کارکرد بهتر آن دو مدل که عمدتا به واسطه افت شدید سطح طراحی بدنه و کابین خود بود. با گذشت زمان اما دوام و ارزش خرید راو4 جلای واقعی این محصول را نشان داد به طوری که همزمان با مسائل فنی متعدد اسپورتیج و توسان نسل قبل، راو4 احترام خریداران را برانگیخت. متاسفانه واردات اندک این خودرو کار خریدش را سخت نموده است.

میتسوبیشی گالانت 1993 سوپر سالن - 75 میلیون تومان

این سدان متوسط متری ژاپنی با داشتن سانروف دوحالته، شیشه ها و آینه برقی، رینگ و لاستیک اسپورت، جایگاه های اسپورت با روکش چرم و پارچه، باله اسپورت در عقب، موتور 16 سوپاپ با مصرف 8 لیتر و یک اتاق جادار و راحت چیزی از خودروهای روز فراوری داخل کم ندارد. گالانت عینکی که نمره 4ستاره موسسه ایمنی بزرگراه های آمریکا را دارد، انتخاب شایسته ای در رده قیمتی کمتر از 100 میلیون تومان است؛ چرا که بعد از گذشت سه دهه ابدا طرحش قدیمی نشده و به دلیل تکنولوژی سطح بالا، سطح مناسبی از هندلینگ را به مالکانش ارائه می نماید.

رنو اسکالا کروک مدل 2015 - 425 میلیون تومان

یک کروکی مالی سبک و خوش دست که با نصف قیمت یک خودرو کروک اروپایی به دست شما می رسد و هزینه نگهداری چندانی ندارد. اسکالا که در اصل در واقع همان مگان خودمان است در کنار قیمت مناسب، به امکانات خوبی در این نسخه مجهز شده که آن را از سطح محصولات مالی بالاتر می برد. اسکالا کروک به غیر از مانیتور، رینگ و لاستیک اسپورت 17 اینچی و جایگاه های چرمی گرمکن دار، به سیستم صوتی حرفه ای و مجموعه کامل ایربگ هم مجهز است و سقف جمع شونده آن پانورامیک هم هست!

گریت وال M4 مدل 1395 - 100 میلیون تومان

یک کراس اوور ساب کامپکت و کوچک ساخت هاوال که سال 2013 پنجمین خودرو پرفروش چین بوده و از موتور میتسوبیشی با تکنولوژی زمان بندی متغیر سوپاپ ها سود می برد. به غیر از دوربین دید عقب، سنسور و صفحه نمایش لمسی، ام4 به رینگ و لاستیک اسپورت 16 اینچی هم مجهز است و از نظر ظاهری یا فرم کابین، چیزی بین یک خودرو معمولی و محصولی زشت و قدیمی است اما با وجود این موارد، ام4 خودرو قابل قبولی است که به نسبت لیفان ایکس50 ارزش خرید بالاتری دارد و چیزی هم از ام وی ام ایکس22 کم ندارد.

کیا کارنز مدل 2016

مینی ون پنج در کوچک کیا با آن ظاهر جالب و نسبتا لوکس سرنوشت خوشی در بازار پیدا نکرد به طوری که در بازار روی دست گالری ها باد کرد. دلیل این موضوع عدم استقبال خریداران ایرانی از استیشن یا مینی ون است. کارنز جدید که گویا برای ذائقه خریداران اروپایی طراحی شده، پشت این فرم نه چندان دلچسب ویژگی های خوبی مخفی نموده است. کارنز که نزدیک ترین رقیب به ب.ام.و 218 اکتیوتورر است، با نصف همان مبلغ امکاناتی مشابه را عاید خریداران می نماید و به شدت جادار است. کارنز دقیقا چیزی است که برای سفر ساخته شده .

گگ گونو G5 مدل 1394 - 200 میلیون تومان

اینجا با خودرویی سرکار داریم که بعد از مونتاژ پیروز پاژن، باعث ورشکستگی گروه مرتب شد. خودرویی که قربانی شرایط فروش نامناسبش شد. گونو که به موتور 2.4لیتری میتسوبیشی مجهز است، در ایران به دلیل شباهت به تویوتا فوررانر نسل قبل هوادار دارد. موتور این خودرو که در طیف وسیعی از وانت های کاپرا، ریچ و آمیکو مورد استفاده قرار گرفته در کنار یک جعبه دنده شش سرعته تیپ ترونیک شتاب و کششی معمولی به گونو می دهد. کابین هم جادار است و با اینکه جلای چندانی ندارد، ولی در طول زمان به خوبی مقاومت خود را نشان می دهد.

اوپل اینسیگنیا مدل 2014 - 625 میلیون تومان

یک بار سواری با این سدان مهیج اروپایی که به طور کامل توسط بیوک آمریکا پرورش یافته، نام و خاطره سدان هایی نظیر رنو تالیسمان، هیوندای آزرا، کیا اوپتیما و فولکس پاسات را از خاطر شما می زداید. به غیر از کیت اسپورت بدنه که به کیت OPC مشهور است، یک موتور قدرتمند، جعبه دنده اسپورت و سیستم چهارچرخ محرک کاری نموده تا ظاهر تهاجمی اینسیگنیا دقیق ترین تعریف از ذات این محصول را نشان دهد. اتاق هم بزرگ و ایمن و با سطح امکانات کامل است و این یعنی شما با مبلغ کمتر سوار بر یک خودرو کامل تر خواهید شد.

منبع: دیوار
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1684

به "8 انتخاب متفاوت از بازار خودروی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 انتخاب متفاوت از بازار خودروی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید