eMinder یک جایگزین دیجیتالی برای فهرست کار های کاغذی ارائه می دهد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، حتی در این روزگار، بسیاری از مردم هنوز کار های روزانه خود را در فهرست های کاغذی انجام می دهند. شاید هم کاربران ایرانی حق داشته باشند. با این شرایط اینترنت باز هم بازگشته ایم به دوران کاغذ و تلفن!

eMinder یک جایگزین دیجیتالی برای فهرست کار های کاغذی ارائه می دهد

اما eMinder به گونه ای طراحی شده است که جایگزینی کم هزینه باشد، و ادعا می گردد که حواس پرتی کمتری نسبت به درست کردن چنین لیستی در گوشی هوشمند دارد.

eMinder که به وسیله استارت آپ ایتالیایی post-think ایجاد شده است، در حال حاضر موضوع یک کمپین Kickstarter است. خود دستگاه دارای صفحه نمایش کاغذ الکترونیکی 4 اینچی سیاه و سفید و صفحه پشتی آلومینیومی بازیافتی و بدنه تک تکه دست ساز از چوب کاج است.

با استفاده از یک برنامه همراه iOS/Android، کاربر با تهیه لیستی از وظایفی که باید در طول روز انجام دهد (یا قرار دیدار هایی که باید انجام دهد) آغاز می نماید. هنگامی که متعاقباً تلفن خود را روی eMinder نگه می دارند و روی دکمه ای در برنامه ضربه می زنند، لیست به وسیله NFC به دستگاه منتقل می گردد - این بدان معنی است که گوشی باید دارای NFC باشد.

پس از انتقال لیست، به طور مداوم بر روی صفحه نمایش eMinder نمایش داده می گردد. ایده این است که کاربر پس تهیه لیست کارهای واجب می تواند تلفن خود را فراموش کند و حتی اگر بخواهد آن را خاموش کند، بنابراین پیامک، تماس یا اینترنت حواسش را پرت نمی نماید.

از آنجایی که کاغذ الکترونیکی هنگام نمایش تصاویر ثابت از برق استفاده نمی نماید، eMinder باتری ندارد و احتیاجی به اتصال به منبع تغذیه نیز ندارد. برای تغییر صفحه نمایش خود به لیست نو یا به روز شده به اندازه کمی انرژی احتیاج دارد و این انرژی را از سیگنال NFC گوشی دریافت می نماید.

به عنوان نکته جانبی، این دستگاه بعلاوه می تواند برای نمایش چیز هایی مانند نقل قول های الهام بخش نیز استفاده گردد.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، قیمت کیک استارتری آن زیر 90 دلار و قیمت خرده فروشی برنامه ریزی شده آن 146 دلار خواهد بود.

منبع: Kickstarter

منبع: یک پزشک
انتشار: 16 مهر 1401 بروزرسانی: 16 مهر 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 14005

به "eMinder یک جایگزین دیجیتالی برای فهرست کار های کاغذی ارائه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "eMinder یک جایگزین دیجیتالی برای فهرست کار های کاغذی ارائه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید