داور ایتالیایی مصاف منچستریونایتد - بارسلونا را سوت می زند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، داور سرشناس ایتالیایی دیدار شیاطین سرخ و بارسلونا در استادیوم اولدترافورد را قضاوت خواهد نمود.

داور ایتالیایی مصاف منچستریونایتد - بارسلونا را سوت می زند

به گزارش خبرنگاران، کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) داوران بازی های دومین شب از دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد.

چهارشنبه شب منچستریونایتد در استادیوم اولدترافورد میزبان بارسلونا خواهد بود که قضاوت این بازی برعهده جان لوکا روکی، داور ایتالیایی سپرده شده است. فیلیپه ملی و متئو پاسری هم یاری های روکی در این بازی هستند. دانیله اورساتو هم داور چهارم این بازی خواهد بود.

یوونتوس هم چهارشنبه شب در هلند میهمان آژاکس خواهد بود که این بازی را کارلوس دل سرو اسپانیایی قضاوت می نماید. خوان کارلوس یوسته و روبرتو آلونسو هم یاری های دل سرو در این بازی هستند. تاسوس سیدیروپولوس یونانی نیز داور چهارم این بازی است.

با تور ایتالیا سفر کنید.

فردا شب (سه شنبه) دو بازی شروعین مرحله یک چهارم نهایی برگزار می گردد که در یکی تاتنهام میزبان منچسترسیتی است. قضاوت این بازی را بیورن کوئیپرس از هلند برعهده دارد. قضاوت بازی دیگر میان تیم های لیورپول و پورتو در استادیوم آنفیلد نیز به آنتونیو متئو لاهوس اسپانیایی سپرده شده است.

تمام بازی های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 به وقت تهران شروع می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 322

به "داور ایتالیایی مصاف منچستریونایتد - بارسلونا را سوت می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور ایتالیایی مصاف منچستریونایتد - بارسلونا را سوت می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید