اتفاق عجیب روی پیراهن آبی؛ لوگو 4 ستاره شد!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، لباس جدید تیم ملی اروگوئه برای رقابت های کوپا آمریکای 2021 رونمایی شد که یک نکته مهم در آن خودنمایی می نماید. بالای لوگوی اروگوئه 4 ستاره قرار گرفته است که به خاطر افتخار آفرینی در 2 نوع مسابقات رسمی مهم به دست آمده.

اتفاق عجیب روی پیراهن آبی؛ لوگو 4 ستاره شد!

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

آن ها تا به امروز توانسته اند 2 بار در سال های 1930 و 1950 جام جهانی را بالای سر ببرند و در حقیقت اولین قهرمان تاریخ جام های جهانی هم هستند. اما سؤال اینجاست 2 ستاره دیگر چه معنایی می دهد. اروگوئه 2 بار پیش از آن که قهرمان جام جهانی گردد (یعنی دورانی که اصلاً جام جهانی وجود نداشته) توانسته در رقابت های المپیک در سال های 1924 و 1928 قهرمان فوتبال گردد و فیفا هم آن 2 مدال طلای فوتبال را به عنوان مدال قهرمانی در جام جهانی در نظر گرفته است. قبل از المپیک 1924 بازیکنان حرفه ای فوتبال نمی توانستند در این مسابقات شرکت نمایند و از سال 1928 به بعد هم فقط بازیکنان زیر 23 سال در این مسابقات حضور پیدا می کردند.

حالا هم از این به بعد تیم اروگوئه با لوگوی 4 ستاره در مسابقات رسمی شرکت خواهد نمود و به نظر می رسد باید این تیم را در کنار ایتالیا و آلمان، پس از برزیل پرافتخارترین تیم ملی جهان لقب داد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8294

به "اتفاق عجیب روی پیراهن آبی؛ لوگو 4 ستاره شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب روی پیراهن آبی؛ لوگو 4 ستاره شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید