اجرای محدودیت های ترافیکی عید فطر از ساعت 14 بعد از ظهر سه شنبه هفته جاری

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از اعمال طرح منع تردد های برون شهری اطلاع داد و گفت: این طرح برای تمام شهر های با شرایط زرد، نارنجی و قرمز از ساعت 14 روز سه شنبه هفته جاری تا ساعت 12 شنبه هفته پیش رو به طور کامل اجرا می گردد.

اجرای محدودیت های ترافیکی عید فطر از ساعت 14 بعد از ظهر سه شنبه هفته جاری

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران در مورد آخرین جزئیات طرح منع تردد های درون شهری اظهار کرد: از روز سه شنبه ساعت 14 به طور کامل تمام تردد های بین شهری ممنوع می گردد و در تمام راستا های بین شهری با شرایط زرد، نارنجی و قرمز اجازه ورود خودرو داده نمی گردد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه اعمال این محدودیت ها تأثیر مثبت در بحث ترافیک و مسافرت های برون شهری خواهد داشت، گفت: این محدودیت ها از ساعت 14 بعد از ظهر روز سه شنبه هفته جاری تا ساعت 12 روز شنبه هفته پیش رو اجرا می گردد.

وی تاکید نمود: خودرو هایی که طی بازه زمانی گفته شده محدودیت های اعمال شده را رعایت نکنند در شهر های با شرایط قرمز به مبلغ 10 میلیون ریال و در شهر های با شرایط زرد و نارنجی با مبلغ پنج میلیون ریال اعمال قانون می شوند.

دهنوی تاکید نمود: بنا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا این طرح از روز سه شنبه در تمام کشور به طور کامل اجرا می گردد و یقینا تمام خودرو های متخلف از طرح مذکور مورد اعمال قانون قرار می گیرند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8498

به "اجرای محدودیت های ترافیکی عید فطر از ساعت 14 بعد از ظهر سه شنبه هفته جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای محدودیت های ترافیکی عید فطر از ساعت 14 بعد از ظهر سه شنبه هفته جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید