استقرار باجه های سیار ارائه خدمات همراه اول در سطح استان کردستان

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور خدمات رسانی به میهمانان نوروزی و مشتریان علاوه بر فعال بودن دفاتر خدمات ارتباطی و پیشخوان دولت؛ باجه های ارائه خدمات امور مشترکین همراه اول در سطح استان استقرار یافته اند.

استقرار باجه های سیار ارائه خدمات همراه اول در سطح استان کردستان

آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این باجه ها با توجه به ورود مسافران نوروزی و در راستای خدمت رسانی مطلوب به مشترکین همراه اول در میادین و خیابان های اصلی و پرتردد مستقر شده اند.

وی مطرح نمود: در این غرفه ها خدماتی از قبیل ثبت نام سیم کارت اعتباری هدیه نوروزی، فعالسازی بسته های اینترنت، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی با تخفیف و شرایط ویژه همراه با اینترنت هدیه، تعویض سیم کارت سوخته، ثبت نام سیم کارت دانشجویی و دانش، تعویض سیم کارت قدیمی به سیم کارت های تازه نسل 4 به همراه اینترنت هدیه و تغییر مالکیت سیم کارت اعتباری و دائمی ارائه می گردد.

وی گفت: علاوه بر فعال بودن دفاتر خدمات ارتباطی و پیشخوان دولت به صورت شیفتی به منظور ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه در ایام تعطیل، این غرفه ها نیز در نقاط مختلف شهری استان به منظور رفاه حال مسافران نوروزی به مشترکین همراه اول خدمات ارائه می دهند.

حکمت در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر در بیشتر نقاط شهری و روستایی استان، سرویس ها و خدمات تلفن همراه ارائه می گردد اضافه نمود: در سال گذشته تکنولوژی تعداد چشمگیری از سایت های تلفن همراه ارتقا داده شد که این مهم بستر استفاده مشتریان از محصولات این اپراتور با بالاترین کیفیت را میسر ساخت.

وی با اعلام اینکه منطقه ها گردشگری و روستاهای بکری در استان وجود دارد که هر ساله در ایام تعطیلات میزبان تعداد قابل توجه مهمانان نوروزی است توضیح داد: به همین دلیل اقداماتی از جمله ایجاد سایت های تازه و ارتقا تکنولوژی سایت های مذکور در روستاهای تحت پوشش انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان نمود: در حال حاضر بیش از دو میلیون و 441 هزار و 19مشترک تلفن همراه با ضریب نفوذ 145 درصد در استان در قالب مشتریان دائمی و اعتباری فعال هستند.

حکمت اضافه نمود: هم اکنون تعداد 828 سایت موبایل در استان نصب و راه اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 12146

به "استقرار باجه های سیار ارائه خدمات همراه اول در سطح استان کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار باجه های سیار ارائه خدمات همراه اول در سطح استان کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید