آنالیز عملکرد مدافع پیشین استقلال پس از جدایی از جمع آبی ها

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حنیف عمران زاده یکی از مدافعان شاخص تیم استقلال در سالهای اخیر بوده است. وی که بعد از مطرح شدن با تیم پاس همدان در فوتبال ایران چهره شد، پس از حدود 8 سال حضور در این تیم در ابتدای لیگ شانزدهم از جمع آبی پوشان کنار گذاشته شد.

آنالیز عملکرد مدافع پیشین استقلال پس از جدایی از جمع آبی ها

عمران زاده فوتبالش را به صورت حرفه ای با تیم امید پاس (تهران) و از سال 80 شروع کرد و در سال 83 در یک انتقال قرضی به تیم ملوان پیوست. درخشش عمران زاده بعنوان یک ستاره از سال 86 و با پیراهن تیم پاس همدان شروع شد و وی پس از دو فصل حضور در این تیم، در سال 88 مورد توجه استقلال نهاده شد و به آبی پوشان پیوست.

عمران زاده برای اولین بار در فصل 89-88 با پیراهن استقلال به میدان رفت و تا فصل 95-94 برای 8 فصل در این تیم حضور داشت. وی برای فصل 96-95 در لیست استقلال قرار نگرفت و همراه چند بازیکن از این تیم جدا شد.

عمران زاده پس از جدایی از استقلال در هیچ تیم مطرح لیگ رجحان حضور نیافت و ناچار شد ادامه فوتبالش را در لیگ یک و با پیراهن خونه به خونه دنبال کند.

مدافع پیشین استقلال در فصل 96-95 تنها یک نیم فصل برای خونه به خونه بازی کرد و در این نیم فصل 11 بار به میدان رفت. وی ابتدای نیم فصل دوم به تیم صبای قم رفت و 14 بار هم برای این تیم به میدان رفت و در نهایت با صبا از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد. یکی از صحنه های بحث بر انگیز که این مدافع در آن فصل ثبت کرد، خطای هند پنالتی در دیدار با استقلال بود که جنجال زیادی به پا کرد.

وی فصل 97-96 نیز به عضویت تیم سیاه جامگان در آمد و در آن سال تنها 4 بار با پیراهن این تیم به میدان رفت. عمران زاده پایان در آبان ماه سال 97 و در حالی که 33 سال سن داشت با صدور یک پیغام از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

عمران زاده در همه این سالها 290 بازی در لیگ برتر، لیگ دسته اول، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن تیم های پاس تهران، ملوان انزلی، پاس همدان، استقلال، صبا و سیاه جامگان داشته است و در این بازیها 23 بار هم گل زده است.

همین آمار گویای این مطلب است که او بعد از جدایی از استقلال توفیق چندانی نداشته در عرض 3 سال تنها 29 بار به میدان رفته که 11 بار آن در لیگ یک بوده است.

دو تیم لیگ رجحان هم که وی آن بازی نموده در همان سال بازی او به لیگ یک سقوط نموده اند و بعد از آن هم منحل شده اند.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 541

به "آنالیز عملکرد مدافع پیشین استقلال پس از جدایی از جمع آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز عملکرد مدافع پیشین استقلال پس از جدایی از جمع آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید