اسکوچیچ: باشگاه بهانه های زیادی به دست بازیکنان داده است، به خانه می رویم بدون اینکه بدانیم چرا باختیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از شکست تیمش مقابل پرسپولیس ابراز تأسف کرد و به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

اسکوچیچ: باشگاه بهانه های زیادی به دست بازیکنان داده است، به خانه می رویم بدون اینکه بدانیم چرا باختیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: به تیم پرسپولیس تبریک می گویم. باید بگویم که نیمه اول بازی تحت کنترل ما بود و سازماندهی خوبی داشتیم. متأسفانه گلی بچگانه دریافت کردیم. پیش از بازی هم با بازیکنان صحبت نموده بودم که شوت های پشت محوطه جریمه و حمله از کناره ها را باید برگشت بدهند.

وی در ادامه اضافه نمود: یکسری مسائل کوچک و جزئی، باعث تفاوت های بسیار بزرگ می گردد. ما یکسری مسائل را در تیم تمرین نموده ایم و وقتی می بینم تمرینات مان را در بازی اجرا می کنیم، می گویم خیلی خوب بودیم. از نتیجه هم نمی توان خیلی ناراضی بود. در دقایق آخر بازی شاید خیلی خوب بازی نکردیم که ممکن است خوب تمرین ننموده باشیم، خسته بودیم یا به شکست یک بر صفر راضی شده بودیم. من از این مسئله ناراحت بودم، چون در دقایق آخر باید با تمام وجود برای کسب نتیجه مساوی یا پیروزی کوشش کنید.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: احساس خیلی بدی دارم، به این دلیل که از جام حذفی کنار رفتیم و از طرفی در باشگاه مسائل زیادی داریم، اما آدمی نیستم که بهانه بیاورم. متأسفانه باشگاه بهانه های زیادی به دست بازیکنان داده است. به شما پول بدهند یا ندهند، باید انگیزه کافی برای بازی داشته باشید. بازیکنانی داشتیم که تمرین نمی کردند یا به دلیل عدم دریافتی گلایه داشتند و هر نوع مسئله ای که فکر کنید در تیم مان داریم. برای من همواره جای سؤال بوده است که چرا تیم های بزرگ، تیم های کوچک را می برند.

اسکوچیچ همچنین توضیح داد: همواره یک راهی هست برای اینکه به شیوه ای گل دریافت کنید و با توجه به شرایطی که پیش آمد، تیم پرسپولیس خیلی بزرگ تر از صنعت نفت بود. این را باید بگویم. از گفتن این مسئله راضی و خرسند نیستم، اما باید بگویم. باید بگویم که کار کردن با این شرایط برای من خیلی سخت است. منظورم این نیست که کسی چیزی گفته است و بازیکنانم تمام کوشش خود را در این بازی کردند، اما از عملکرد آنها راضی نبودم.

وی در واکنش به این مسئله که چرا تعویض های خود را دیرهنگام انجام داد و آیا اُفت تیمش در 15 دقیقه پایانی به دلیل مسائل اقتصادی بود، گفت: این بازی برای من وقتی از بیرون نگاه می کردم، این طور بود که انگار ما بازی را در آبادان 2 بر صفر برده بودیم و این بازی برگشت بود که به شکست یک بر صفر راضی بودیم. دو مسئله بود، اینکه یا بازیکنان من کیفیت نداشتند یا از نتیجه یک بر صفر، چون مقابل پرسپولیس بود، رضایت داشتند. این مسئله اصلاً در شخصیت کاری من نیست که بخواهیم یک بازی را این طور ببازیم. قبل از بازی به بازیکنان گفته بودم مراقب شوت ها و ارسال ها باشند. در لیگ هم پرسپولیس طوری ما را برده بود که از 30 متری شوت زدند و به دروازه ما رفت.

این مربی کروات ادامه داد: چه کسی می گوید شما چطور باختید؟ می گویند باختید. من نمی خواهم برای باخت بهانه بیاورم، اما باشگاه بهانه های زیادی ایجاد نموده است. به دلیل پرداخت نشدن دستمزد، بعضی به تمرین نمی آیند، بعضی تمرین نمی نمایند، بعضی در خانه مشکل دارند و من هم درک می کنم. با این حال وقتی در زمین هستید، باید صد درصد کوشش کنید. یا باید همه به خانه بروند و برنگردند یا باید با همه مسائلی که داریم، کوشش نمایند.

اسکوچیچ در خصوص اینکه ابتدای فصل آغاز قدرتمندانه ای در صنعت نفت داشت و آیا با این شرایط به کارش ادامه می دهد یا نیم فصل تیم را ترک خواهد نمود، گفت: من قرارداد دارم و سخت کار می کنم. این مسائل به انگیزه من ضربه نمی زند و همواره آدمی باانگیزه هستم. دوست ندارم بازیکنانم را بی انگیزه ببینم. دوست دارم به بازیکنانم یاری گردد و در ایران می بینید به تمام باشگاه ها یاری می گردد، در حالی که خصوصی هم نیستند. فقط تراکتور خصوصی است، اما به سایر تیم ها به وسیله شرکت های مختلف یاری می گردد. با این حال انگار فقط ما در کشتی سیاه هستیم. بار دیگر به تیم پرسپولیس تبریک می گویم و اکنون این احساس را دارم که به خانه می رویم، بدون اینکه بدانیم چرا بازی را باختیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1552

به "اسکوچیچ: باشگاه بهانه های زیادی به دست بازیکنان داده است، به خانه می رویم بدون اینکه بدانیم چرا باختیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "اسکوچیچ: باشگاه بهانه های زیادی به دست بازیکنان داده است، به خانه می رویم بدون اینکه بدانیم چرا باختیم" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: باشگاه بهانه های زیادی به دست بازیکنان داده است، به خانه می رویم بدون اینکه بدانیم چرا باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید