افت 7 پله ای اینترنت سیار در تهران

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، آخرین آمار سایت اسپیدتست از رشد یک رتبه ای سرعت اینترنت ثابت و افت یک پله ای اینترنت سیار در کشورمان حکایت دارد. اینترنت سیار در تهران نیز با هفت پله افت روبرو شده است.

افت 7 پله ای اینترنت سیار در تهران

سایت جهانی اسپیدتست در آمار تازه که از ماه آوریل (12 فروردین تا 10 اردیبهشت) ارائه کرده، به افزایش سرعت اینترنت ثابت و کاهش یک پله ای سرعت اینترنت سیار در کشورمان اشاره دارد.

به گزارش ایرنا؛ بر اساس این آمار تازه که مبنای آن شاخص میانه است، اینترنت ثابت ایران با یک رتبه ارتقاء نسبت به ماه گذشته به جایگاه 146 رسید. سرعت دانلود اینترنت ثابت 11.97 مگابایت بر ثانیه، سرعت آپلود 2.28 مگابایت بر ثانیه و میزان تاخیر (latency) 30 میلی ثانیه است. در این آمار سرعت دانلود و آپلود نسبت به ماه گذشته افزایش داشته، اما تاخیر همچنان روی عدد 30 میلی ثانیه است.

افت یک رتبه ای اینترنت سیار در آمار مربوط به این ماه سرعت دانلود را به 35.98 مگابایت بر ثانیه، سرعت آپلود را به 10.95 مگابایت بر ثانیه و میزان تاخیر (latency) را به 29 میلی ثانیه رسانده است.

در رتبه بندی مربوط به مرکز کشور های جهان که به تازگی به آمار این سایت اضافه شده، جایگاه تهران در میان مرکز های جهان اکنون در بخش اینترنت سیار با هفت رتبه افت به 86 و اینترنت ثابت با 2 رتبه ارتقاء به 162 رسیده است.

بر اساس شاخص میانه، سرعت دانلود اینترنت سیار در تهران 35.54 مگابیت بر ثانیه، سرعت آپلود 10.58 مگابیت برثانیه و میزان تاخیر 24 میلی ثانیه است.

در بخش اینترنت ثابت، اکنون میانه سرعت دانلود 13.19 مگابیت برثانیه، سرعت آپلود 2.72 مگابیت برثانیه و میزان تاخیر 28 میلی ثانیه است.

این وب سایت برای سنجش رتبه و کیفیت اینترنت در کشور های جهان از شاخص میانه Median که نقطه وسط داده های آماری است، استفاده می کند.

میانه سرعت اینترنت سیار و ثابت ایران در ماه آوریل

میانه سرعت اینترنت ثابت و سیار در شهر تهران

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 خرداد 1402 بروزرسانی: 2 خرداد 1402 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 16063

به "افت 7 پله ای اینترنت سیار در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت 7 پله ای اینترنت سیار در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید