افزایش قیمت بنزین را تایید نمی کنیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اخیرا زمزمه هایی از افزایش قیمت بنزین به گوش می رسد در حالبکه مسئولان آن را رد می نمایند. پس هدف از توزیع یارانه سوخت چیست؟

افزایش قیمت بنزین را تایید نمی کنیم

اقتصاد نیوز نوشته است:

هادی بیگی نژاد با اشاره به اینکه مجلس و دولت تصمیم در مورد افزایش قیمت بنزین اتخاذ ننموده اند، اعلام کرد: در مورد افزایش قیمت بنزین هیچ بحثی نه در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و نه در سایر کمیسیون های مجلس مطرح نشده است. مجلس و دولت تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین ندارند. اما دولت برای عادلانه کردن توزیع یارانه سوخت تصمیمی را اتخاذ نموده که به عنوان یک ایرانی باید بگویم عده ای مغرضانه آن را بسیار بد به مردم منتقل کردند.

وی در ادامه گفت: امروز عده ای در جامعه اصلا خودرویی ندارند و در پی آن یارانه بنزین نیز دریافت نمی نمایند که این امر ناعادلانه است. دولت تصمیم گرفت اندازه معینی بنزین یارانه ای را توزیع نموده تا به سرپرست خانوارهایی که خودرو ندارند نیز یارانه بنزین داده گردد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: دولت تصمیم گرفت در منطقه ای کوچک این طرح را اجرا کند تا ببیند از پس اجرای آن برمی آید یا نه. تصمیم فقط این بود به جای آنکه یارانه بنزین به خودروها داده گردد به سرپرست خانوارها داده گردد. اینگونه افرادی که خودرو دارند و افرادی که خودرو ندارند هر دو از یارانه بنزین بهره مند می شوند.

وی در ادامه تاکید نمود: هیچ تصمیمی در مورد افزایش قیمت بنزین در مجلس و دولت اتخاذ نشده است. فقط طرحی مطرح شد که در منطقه ای یارانه بنزین به سرپرست خانوار داده گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 11229

به "افزایش قیمت بنزین را تایید نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت بنزین را تایید نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید