امیر دریادار درخوران: خلیج فارس و دریای عمان در امنیت کامل است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، یکی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: خلیج فارس و دریای عمان با کوشش نیروی دریایی ارتش هم اکنون در امنیت کامل است.

امیر دریادار درخوران: خلیج فارس و دریای عمان در امنیت کامل است

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، امیر دریادار دوم سید مرتضی درخوران پیش از خطبه های این هفته نماز آدینه یاسوج با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اطهار داشت: در دوران دفاع مقدس و در هفتم آذر 59 نیروی دریایی ارتش توانست ضربات مهلکی به ارتش نیروی دریای عراق وارد کند و به همین دلیل امام خمینی این روز را بنام روز نیروی دریایی ارتش نامگذاری کرد.

وی مطرح نمود: هم اکنون نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از توانمندی و اقتدار چشمگیری در منطقه خاورمیانه برخوردار بوده و تاکنون دستاوردهای مهمی داشته است.

درخوران با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به لحاظ ساخت ناوشکن و تعمیر زیر دریایی و یگان های شناور پیشرفت های چشمگیری داشته است اضافه کرد: ایران به لحاظ تعمیر زیر دریایی جزو چهار کشور برتر جهان است.

یکی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه به لحاظ ساخت ناو و ناوچه موشک انداز پیشرفت های چشمگیری داشته ایم و علمی آن بومی شده است اظهار داشت: خلیج فارس و دریای عمان با کوشش نیروی دریایی ارتش در امنیت کامل است.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1047

به "امیر دریادار درخوران: خلیج فارس و دریای عمان در امنیت کامل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر دریادار درخوران: خلیج فارس و دریای عمان در امنیت کامل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید