اندونزی خواستار واردات انجیر و خرما از ایران است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سفیر اندونزی در ایران با اشاره به فروش روغن پالم و کاغذ به کشور ایران گفت: کشور ما خواستار واردات انجیر و خرما از کشور ایران است.

اندونزی خواستار واردات انجیر و خرما از ایران است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، اوکتاویان علیم الدین پیش از ظهر امروز در نشست با تجار استان فارس با بیان اینکه در زمانی که ایران در تحریم به سر می برد کشور اندونزی انجیر و خرما از ایران وارد می کرد گفت: کشور ما الان نیز خواستار واردات این دو محصول از ایران است و در عوض کشور اندونزی نیز روغن پالم و کاغذ به ایرا نصادر می نماید.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه تحریم ها برداشته شده است از افزایش ارتباطات تجاری با کشور ایران استقبال می کنیم و با وجود اینکه در جابجایی بانکی هنوز با مشکل روبه رو هستیم اما بسیار مشتاق ایجاد ارتباط با کشور شما هستیم.

سفیر اندونزی در ایران با بیان اینکه استان فارس یکی از قطب های کشاورزی ایران است و کشور اندونزی تمایل دارد که از انگور این استان استفاده کند اضافه نمود: ما تمایل داریم در قبال کالاهایی مانند روغن پالم، کاغذ، قهوه، مواد قندی مصنوعی، ادویه و غیره که به ایران وارد می کنیم کالاهایی مثل خرما، انجیر، پسته، کشمش و غیره دریافت کنیم.

دعوت تجار فارس برای حضور در نمایشگاه صادراتی اندونزی

گوسمالیندا ساری مدیر سازمان توسعه تجارت اندونزی در دبی، نیز در این جلسه از برپایی نمایشگاه expo trade Indonesia در تاریخ 20 تا 25 مهرماه اطلاع داد و از فعالان مالی استان فارس دعوت کرد که در آن شرکت نمایند.

وی با بیان اینکه کشور اندونزی شرایط حضور 10 نفر از تجار استان فارس را برای حضور در این نمایشگه فراهم خواهد نمود گفت: 2 شب اقامت رایگان در هتل، ترانسفر فرودگاهی، سرویس حمل و نقل رایگان و غیره از جمله امتیازاتی است که برای این تجار در نظر گرفته شده است.

مدیر سازمان توسعه تجارت اندونزی در دبی اظهار داشت: ظرفیت های فراوانی برای صادرات و واردات بین دو کشور وجود دارد که زمینه هایی همچون محصولات غذایی حلال، نوشیدنی، مبلمان، قطعات اتومبیل، کیف و کفش از گذشته به ایران صادر می شده است و امید است شرکت های ایرانی از این نمایشگاه برای بهره مندی از فرصت های صادراتی و همکاری های مشترک با اندونزی استفاده نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 826

به "اندونزی خواستار واردات انجیر و خرما از ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی خواستار واردات انجیر و خرما از ایران است"

1 دیدگاه

بحری 17 دی 1399

با سلام
اینجانب تولیدکننده انجیر و تامین کننده خرما و خشکبار هستم
و از این موضوع استقبال میکنم
و در صدد صادرات به این کشور هستم

پاسخ به بحری
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید