بیشتر آمریکایی ها معتقدند ترامپ احتمالا نامزد انتخابات 2024 می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، بر اساس نظرسنجی جدید صورت گرفته، بیشتر آمریکایی ها معتقدند که رئیس جمهور کنونی آمریکا بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد خواهد شد.

بیشتر آمریکایی ها معتقدند ترامپ احتمالا نامزد انتخابات 2024 می گردد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، نظرسنجی جدید نشان می دهد که بیشتر رای دهندگان در انتخابات آمریکا معتقدند که دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد خواهد شد.

در این نظرسنجی که توسط موسسه هریس ایکس/ هیل اجرا شده، 59 درصد از رای دهندگان گفتند که احتمال زیاد وجود دارد که ترامپ در چهار سال آینده نامزدی خود برای انتخابات سال 2024 را اعلام کند این در حالی است که 41 درصد این احتمال را رد کردند.

در میان شرکت نمایندگان در این نظرسنجی، 68 درصد از رای دهندگان جمهوری خواه گفتند که احتمالا ترامپ بار دیگر نامزد انتخابات خواهد شد و 59 درصد از افراد مستقل نیز اعتقاد مشابهی داشتند.

از سوی دیگر، 50 درصد رای دهندگان دموکرات معتقدند که احتمالا ترامپ بار دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد.

در نظرسنجی قبلی که هریس ایکس/ هیل انجام داده بود، 47 درصد از شرکت نمایندگان گفتند که از نامزدی مجدد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 حمایت می نمایند حال آنکه 53 درصد با این موضوع مخالفت نموده اند.

این در حالی است که ترامپ هنوز شکست در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را نپذیرفته است.

نظرسنجی هریس ایکس/ هیل بین روزهای 10 تا 14 دسامبر و از میان 3799 رای دهنده اجرا شده و درصد خطایی 1.59 درصد برای آن در نظر گرفته شده است.

این نظرسنجی در حالی اجرا شده که سه منبع مطلع که در مورد حضور دوباره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 با وی بحث نموده اند به پایگاه خبر آکسیوس گفته اند که او قصد ندارد به این زودی ها برای انتخابات آینده این کشور اعلام نامزدی کند.

پایگاه خبری آکسیوس، در شرح دلیل این اقدام ترامپ نوشته که وی قصد ندارد تا قبل از بیستم ژانویه (یعنی روز بر گزاری مراسم تحلیف جو بایدن) برای انتخابات 2024 اعلام نامزدی کند، زیرا این کار به رأی دهندگان مهم وی نشان خواهد نمود که او مبارزه برای تغییر نتایج انتخابات را رها نموده است.

این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا بعد از حدس هایی که در این خصوص زده شده بود اواسط آذرماه در کاخ سفید به طرفدارانش گفته که درصدد نامزدی در انتخابات چهار سال بعد است.

ترامپ که در کوشش هایش برای اثبات تقلب در انتخابات ریاست جمهوری و نپذیرفتن شکست تداوم داشته، در جریان مراسمی که به مناسبت جشن کریسمس در کاخ سفید با حضور هوادارانش برگزار گردید به حدس های اخیر رسانه ها درباره قصدش برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 دامن زد.

دونالد ترامپ در این مراسم خصوصی به حامیانش گفت: این چهار سال (حضورم در مقام ریاست جمهوری آمریکا) خارق العاده بوده است. ما در کوشش هستیم که یک چهار سال دیگر هم داشته باشیم، اگر نشد (نتیجه کوشش برای اثبات تقلب در انتخابات به جایی نرسید)، چهار سال دیگر شما را خواهم دید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6541

به "بیشتر آمریکایی ها معتقدند ترامپ احتمالا نامزد انتخابات 2024 می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر آمریکایی ها معتقدند ترامپ احتمالا نامزد انتخابات 2024 می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید