این مسیرها به ماجراجویی در مالزی ختم می شوند!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مسیرهای ماجراجویی در مالزی

مالزی کشوری است که 13 ایالت در خود دارد که در هر کدام از این ایالت ها، ماجراجویی های بسیاری در انتظار هر گردشگر عاشق هیجان است. اکثر گردشگران، مالزی را کشور سوغاتی های جذاب، چشم اندازهای طبیعی و بسیار دوست داشتنی و هتل های مجلل می دانند اما به راستی تا به حال به این فکر نموده اید که در مالزی چه تفریحات هیجان انگیز و جالبی را در قالب یک ماجراجوی علاقه مند به هیجان می توان انجام داد؟ ما امروز در خبرنگاران با شما هستیم تا به اتفاق یکدیگر مسیرهای ماجراجویی در مالزی را با توضیحی مفصل برای شما توضیح دهیم. در ادامه با ما باشید.

این مسیرها به ماجراجویی در مالزی ختم می شوند!

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

طبق رسم همیشگی، در ابتدا کاری که می کنیم بستن یک کوله مناسب و مجهز برای یک سفر ماجراجویانه پر چالش است. از آن جایی که ما چندین جهت را برای جهتهای ماجراجویی در مالزی در نظر داریم، پس باید کوله ای بسیار مجهزتر و در عین حال سبک تر از دیگر کوله های خود را ببیندیم. به هر حال این سفر هم همانند دیگر ماجراجویی های ما چالش هایی را با خود به همراه دارد اما نباید زیاد هم در عین دقت، وسواس به خرج داد.

به نظر من قمقمه دو جداره برای حفظ دمای مطلوب آب، چند بسته شکلات، مقداری داروهای اولیه و مورد احتیاج، پاور بانک، نقشه، کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی و دیگر وسایلی را که فکر می کنید در طول این سفر ماجراجویانه به آن احتیاج دارید را در کوله خود به همراه داشته باشید.

در حال حاضر و تا اواخر مهر ماه اگر به این سفر ماجراجویانه بروید، می توانید از لباس های سبک و تابستانی بهره ببرید ولی اگر زمانی به این سفر رفتید که هوا رو به سردی گذاشت این توصیه را از ما بپذیرید، کمتر از زمان های دیگر خوش نخواهید گذراند.

درباره کفش مناسب هم که می دانید، توصیه ما همواره کفش هایی مقاوم، سبک، منعطف و راحت است. قبل از این که جهتهای مختلف جهتهای ماجراجویی در مالزی را برای شما در این متن ذکر کنیم، ضروری است که این نکته را بدانید که مالزی مملو از جهتهای مختلف ماجراجویی است و تنها کافی است که شما بدانید که به سمت کدام جهتها رهسپار خواهید شد.

بیایید اول با ماجراجویی در جهتهای طبیعی را شروع کنیم. در ایالت پاهانگ مالزی، که یکی از بلندترین قله های غربی مالزی است که 2187 متر ارتفاع دارد. این کوه در میان جنگل تامان نگارا قرار گرفته است و به عنوان یکی از بهترین مناطق برای طبیعت گردی، کوهنوردی و ماجراجویی است. می دانید هیجان حضور در کوهنوردی ایالت پاهانگ چیست؟

برای رسیدن به این قله شما باید از جهتی بروید که 4 الی 7 روز طول خواهد کشید و شما در این جهت از میان جنگل ها، رودخانه ها و کوهستان ها می گذرید. پیشنهاد می کنیم که این جهت جهتهای ماجراجویی در مالزی را حتما با یک راهنما و کسی که به این جهت وارد است بروید.

برای این که به این ماجراجویی ها در مالزی بروید، در بهترین فصل ممکن قرار داریم و شما می توانید با تور مالزی به این سفر ماجراجویانه با بهترین امکانات در مالزی بروید.

جهت بعدی ما برای ماجراجویی از غرب مالزی می گذرد. در واقع می خواهیم برای غواصی کردن به ایالت ترنگانو و به جزیره ردانگ برویم. باور کنید دنیا زیر آب آنقدر دیدنی و زیبا است که گویا در انتظار این بوده است که شما برای دیدار آن به زیر آب بروید.

در سایت های مختلف غواصی این جزیره، شما به تماشای جزایر مرجانی و سواحل استوایی آب های جزیره سیپادان در ایالت صباح می روید و در این ماجراجویی شما با دنیایی دیگر منتها از زیر آب آشنا می شوید. برای این که به این سفر هبیجان انگیز بروید، باید این نکته را بدانید کشتی ها در ساعات مشخصی از روز از مرکز ایالت به سمت جزیره ردانگ به راه می افتند و بعد از گذشت حدود یک ساعت و نیم به مقصد خود برای غواصی خواهیبد رسید. موافقید تا کمی هیجان سفر را بیشتر کنیم؟

بیایید تا به زیپ لاین هیجان انگیزی در همین ایالت صباح و در بورنئو برویم. ارتفاع این زیپ لاین 530 متر است اما این ارتفاع تنها عامل محبوبیت این زیپ لاین نیست بلکه چشم اندازهای طبیعی که در این جهت وجود دارد را می توان به جرات عامل منحصر به فرد بودن این ورزش هیجان انگیز در مالزی معرفی نمود. جهتهای ماجراجویی در مالزی در جهت این زیپ لاین، حتی به دریای چین جنوبی هم می رسد که البته شجاعت فراتر از انتظار شما را می طلبد.

به سراغ جهت و حرکت بعدی خود در ماجراجویی به مالزی می رویم. اگر به دنبال بانجی جامپینگ در خور شان آدرنالین و هیجان می گشت، حتما از بین تمامی گزینه های خود مالزی را انتخاب کنید زیرا بانجی جامپینگ های این کشور مملو از تاسیسات زیاد و مناسب است.

در سواحل غربی مالزی و در سلانگور شهربازی معروفی وجود دارد که با پرش از بانجی جامپینگ آن می توانید تا 22 متر به پایین پرتاب شوید. این ارتفاع به نظرتان کم است؟ پس به نظرم باید محیط اطراف آن را ببینید. اکثر گردشگران در لیست جهتهای ماجراجویی در مالزی خود این بانجی جامپینگ را در انتظار انجام دارند.

در ایالت پراک که در غرب مالزی قرار گرفته است می توانید به رودخانه کامپار بروید و برای ورزش رفتینگ اقدام کنید. این ایالت سرسبز و ناهموار و رودخانه های ناهموارترش، یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین جهتهای ماجراجویی در مالزی هستند.

خوبی دریاچه کامپار در این مکان این است که جهتهای خوبی برای رفتینگ هم برای حرفه ای ها و هم برای مبتدی ها می تواند باشد. بر اساس تجربه کسانی که در این جهت رفتینگ نموده اند، یکی از هیجان انگیز ترین قسمت های این ورزش در این رودخانه عبور از جنگل های انبوه با میمون های بسیار آن است.

از طرفی این ایالت، غارهای زیادی هم دارد و فعالیت های غارنوردی زیادی در آن می توان انجام داد. بیایید برای سرانجام جهتهای ماجراجویی در مالزی به پایتخت این کشور یعنی کوالالامپور بازگردیم.

برای چتربازی به ایالت نزدیک سلانگور در کوالالامپور بروید و این ماجراجویی را امتحان کنید و شهر را از فراز بالا بندی ها ببنید و از آن لذت ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 795

به "این مسیرها به ماجراجویی در مالزی ختم می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مسیرها به ماجراجویی در مالزی ختم می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید