بازسازی و تغییر دکوراسیون آپارتمان

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، این آپارتمان بلغاری از فضایی تر و تازه برخوردار بوده و از اسباب و اثاثیه ای تشکیل شده که هرکدام برند خاص و معروف خود را دارند. این خانه مدرن و لوکس، ترکیبی دقیق و حساب شده از دو سبک معاصر و کلاسیک را به معرض نمایش گذاشته و بازسازی ساختمان و تغییر دکوراسیون آپارتمان به خوبی در آن صورت پذیرفته است . رنگ های زیبا، مواد مصرفی و اثاثیه سفارشی این خانه که در نزدیکی یک پارک واقع شده، همگی دست به دست هم داده و یک فضای باطراوت و پرنشاط به وجود آورده اند.

بازسازی و تغییر دکوراسیون آپارتمان

جهت دریافت خدمات گروه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

یکی از جذاب ترین ویژگی های طراحی این خانه، ترکیب لمینت و روکش های چوبی سفید در سرتاسر خانه است. چنین سطوحی، همواره ظاهر تازه و گرمی دارند، بسیار مقاوم بوده و نظافت و نگهداری از آن ها واقعا راحت است. رنگبندی این خانه از طوسی روشن، سفید براق و رنگ طبیعی چوب تشکیل شده که ترکیبی ظریف و آرام به وجود آورده. در برخی نقاط تاکیدی، از زرد خردلی هم استفاده شده که روح طلایی و گرمای خاصی به این رنگبندی می افزاید.

نشیمن اصلی، از فضای دلباز و یکسره ای برخوردار است. در گوشه این نشیمن، یک کاناپه عظیم و مُد روز قرار گرفته است که برای استراحت و آرامش مطلق در نظر گرفته شده. میز غذاخوری، ظرافت کلاسیک و باشکوهی دارد و در پشت آن، یک آشپزخانه مدرن و کاربردی قرار گرفته است. اثاثیه این اتاق ها در راحت ترین و زیباترین شکل ممکن کنار هم چیده شده اند. در این فضاها همچنین چندین عنصر تاکیدی شاخص و عناصر طراحی زیبا و به یاد ماندنی مانند چراغ های بالای میز غذاخوری، قفسه کتاب سفارشی (که نقش جداکننده اتاق ها را هم ایفا می نماید) و اثر هنری روی کاغذ دیواری که یک عنصر شهری و پویا در این ترکیب بندی به شمار میرود، به چشم می خورد.

در طراحی اتاق خواب اصلی، از رنگ های طوسی خنثی و بافت های ظریف و لطیف استفاده شده که یک فضای آرام و ساکت به وجود آورده اند. اما این اتاق از یک سری اثاثیه معاصر و چراغ های خاص هم برخوردار است که سرزندگی و نشاط جوانی را به این فضا هدیه داده اند. ترکیبی شاخص که در سرتاسر خانه شاهد آن هستیم. یک سازه چوبی بسیار جالب در این اتاق خواب دیده می گردد که کل تختخواب و گوشه اتاق را در آغوش خود گرفته و این بخش از اتاق را به یک واحد دنج تبدیل نموده. طراحی سرویس های بهداشتی و حمام، مدرن و کاربردی و کمی لوکس است. کل بازسازی و تغییر دکوراسیون آپارتمان ، با روشی منحصر به فرد و ظریف و کمی متمایل به سبک معاصر صورت گرفته که هویتی باذکاوت و هنرمندانه به خانه بخشیده.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2512

به "بازسازی و تغییر دکوراسیون آپارتمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و تغییر دکوراسیون آپارتمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید