راهنمای کاربردی برای مسافران تورهای ایتالیا و مجارستان

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اگر عنوان این متن برایتان آشنا نیست، به این دلیل است که عضو خبرنامه آژانس گردشگری نهال گشت نیستید و راهنماهای ما درباره تورهای اروپا برایتان ارسال نمی گردد.

راهنمای کاربردی برای مسافران تورهای ایتالیا و مجارستان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام نهال گشت، روزانه 45.000 نفر از مسافران تورهای داخلی و خارجی در سراسر ایران و دنیا خبرنامه و راهنماهایی را که درباره تورهای اروپا منتشر می کنیم می خوانند.

اخیرا سلسله مطالبی را با عنوان راهنمای تورهای اروپا تهیه نموده ایم که شماره اول آن درباره تور فرانسه و تور سوئیس منتشر شده است.

این متن، سری دوم راهنمای تورهای اروپاست که به تورهای ایتالیا و مجارستان اختصاص دارد.

اگر سفر به هر کدام از این کشورها شما را وسوسه می نماید و یا مصمم هستید به آنجا سفر کنید این مقاله را بخوانید و اگر خواستید اطلاعاتتان درباره تورهای ایتالیا و بوداپست تکمیل گردد با شماره 02633143 تماس بگیرید. اعضای تیم تخصصی تورهای اروپا در نهال گشت سیر تا پیاز این تورها را برای شما شرح خواهند داد.

حالا برویم سراغ این راهنما:

برای اخذ ویزا و خرید تور ایتالیا و یا تور مجارستان چند روز قبل از سفر اقدام کنیم؟

درباره ویزای هر 2 کشور باید گفت که فرآیند دریافت ویزا نیازی به مصاحبه ندارد و تمکن اقتصادی، گردش حساب تا 100 میلیون تومان، ضمانت نامه و تاریخچه سفر مناسب برای تور اروپا از شرایط اصلی دریافت ویزا برای هر کدام از این 2 کشور است. از زمانی که وقت سفارت بگیرید، حداکثر 21 روز طول می کشد تا جواب اعلام گردد.

اگر قصد دارید خودتان کارهای اخذ ویزا را انجام دهید و تازه کار هستید، پیشنهاد می کنیم این کار را نکنید!

هر روز تعداد زیادی از مسافران تورهای اروپا را می بینیم که فرآیند دریافت ویزایشان به دلیل نداشتن تجربه، عدم اطلاع از زمان باز شدن وقت های خالی سفارت، اشتباه در پر کردن فرم ها و جمع آوری مدارک طول می کشد و زمان های مناسب سفر به اروپا را از دست می دهند و مجبورند زمانی سفر نمایند که برای سفر به کشور مقصد مناسب نیست، مثلا فصل خوش آب و هوا و یا حراجی های فصلی گذشته است.

خبر خوب اینکه برای حل این مشکل می توانید تمام کارهای دریافت ویزا را به ما بسپارید تا درگیر خطاهای اداری دریافت ویزا نشوید و فرآیند دریافت ویزا برایتان ادامه دار نگردد.

نکته مهم اینکه برای خرید تور ایتالیا و تور مجارستان، حداقل 1 تا 3 ماه قبل از سفر اقدام کنید تا تور مزبور پر نگردد و استرس نداشته باشید

بهترین زمان برای رفتن به تور ایتالیا و تور بوداپست؟

تور ایتالیا: اگر قصد تفریح و گشت و گذار دارید، بدون شک بهار و پاییز ایتالیا بهترین فصل برای سفر به آنجاست. در این ایام آب و هوای رم بسیار دلچسب است.

اما اگر قصد خرید دارید، بهترین آفرها و حراجی ها را می توانید در تابستان و زمستان آنجا پیدا کنید. گاهی نرخ تخفیفات در اواخر تابستان در فروشگاه های رم به 70 درصد می رسد.

تور بوداپست: بهترین فصل برای سفر به بوداپست بهار و پاییز است. سالانه فستیوال های متعددی در این فصل ها در مجارستان برگزار می گردد. همچنین پرواز در بهار بسیار ارزان تر از تابستان است، زیرا تعداد گردشگران بوداپست در تابستان به اوج خود می رسد.

پکیج تور ایتالیا و تور بوداپست؟

اخذ ویزای توریستی شنگن، بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل باکیفیت، صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر شهری، بیمه مسافرتی و تورلیدر فارسی زبان از جمله آپشن هایی هستند که در پکیج هر یک از تورهای ایتالیا و بوداپست وجود دارند و می توانید هر یک از آنها را با توجه به نیازتان انتخاب کنید.

مدت زمان تورهای ایتالیا و مجارستان؟ از چه شهرهایی می توانیم در این مدت بازدید می کنیم؟

تور ایتالیا: 3 نوع تور ایتالیا وجود دارد. نوع اول تور 5 روزه ایتالیاست که با خرید آن به رم سفر می کنید. در نوع دوم که یک تور 11 روزه است، شما می توانید از رم، فلورانس، ونیز و میلان بازدید کنید. همچنین یک گزینه دیگر دارید و اینکه تور ترکیبی ایتالیا را با دیگر کشورها بخرید؛ مثلا تور سوئیس را به همراه تور ایتالیا بخرید که در این صورت زمان سفرتان بین این 2 کشور تقسیم می گردد.

تور مجارستان: برای مجارستان هم 2 نوع تور وجود دارد. در نوع اول که 5 روزه است، شما از بوداپست بازدید خواهید کرد و در نوع دوم می توانید یک تور ترکیبی مجارستان با دیگر کشورها را بخرید، مثلا تور ترکیبی مجارستان و یونان و یا تور ترکیبی سوییس و مجارستان و ... .

دلیل اختلاف قیمت تورها در آژانس های گردشگری مختلف؟

اگر قیمت های مختلفی در سایت های مختلفی اینترنتی دیده اید و یا شنیده اید که اطرافیانتان تورهای ایتالیا و مجارستان را با قیمت های متفاوتی خریده اند به 2 دلیل است:

اول اینکه ممکن است آژانس گردشگری مورد نظر بخواهد سود بالاتری را از هر تور دریافت کند که در این صورت آن را با قیمت بالاتری عرضه می نماید.

دوم اینکه ممکن است قیمتی که دیده و یا شنیده اید مربوط به پکیجی با خدمات متنوع و گران قیمت باشد. مثلا فردی در هتلی 5 ستاره در ایتالیا اقامت نموده باشد و یا تمام خدمات مربوط به یک پکیج را دریافت نموده باشد. با این اوصاف قیمت تور ایتالیا برای وی بسیار بالاتر از حالت عادی خواهد بود.

بنابراین به هیچ قیمتی اعتماد نکنید و یادتان باشد که بهترین راه، پرس وجو و مشورت با افراد خبره است. با این افراد مشورت کنید، از آنها بپرسید و به اندازه کافی مطلب بخوانید. در این صورت تصمیمی هوشمندانه خواهید گرفت.

با شماره 02633143 تماس بگیرید.

اعضای تیم تخصصی تورهای ایتالیا، تورهای مجارستان، تورهای سوئیس و ... آماده هستند مشورتی بی طرفانه و هوشمندانه به شما ارائه دهند.

آرزو می کنیم سفری خاطره انگیز به قاره سبز داشته باشید....

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1365

به "راهنمای کاربردی برای مسافران تورهای ایتالیا و مجارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای کاربردی برای مسافران تورهای ایتالیا و مجارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید