باقی ماندن یونان در منطقه یورو غیرسازنده است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: رئیس کمیسیون داخلی مجلس آلمان از حزب دموکرات مسیحی ضمن مخالفت شدید با ادامه یاری های اقتصادی به یونان باقی ماندن این کشور در منطقه یورو را غیر سازنده ارزیابی کرد.

باقی ماندن یونان در منطقه یورو غیرسازنده است

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وولفگانگ بوزباخ رئیس کمیسیون داخلی مجلس آلمان که از مخالفان ادامه برنامه های یاریی به یونان است در نظر دارد در صورت تداوم برنامه های یاریی به آتن از عرصه سیاسی کناره گیری کند. وی در این باره گفت: من نمی خواهم مانند گاوی باشم که همواره در اسطبل واقع شده است.

وی که در مصاحبه با راینیشن پست آلمان سخن می گفت با اشاره به رای گیری روز آدینه در مجلس آلمان درباره تداوم یاری های اقتصادی به یونان گفت هر رایی یک همبستگی با دولت آلمان است. من شخصا این مسئله را مورد ارزیابی قرار می دهم که این روند چگونه ادامه می یابد.

برنامه های یاریی اتحادیه اروپا به یونان در 28 فوریه منقضی می گردد و انتظار می رود مجلس آلمان با یک رای اکثریت به تداوم یاری های اقتصادی به آتن رای دهد.

البته وولفگانگ بوزباخ که از سال 1994 از نمایندگان مجلس آلمان است همچنان به موضع مخالف خود با ادامه یاری های اقتصادی به یونان پایدار است. وی بر این عقیده است که از طرف دولت یونان هیچ اقدام منحصر به فردی ارائه نشده که شایستگی رقابت این کشور را افزایش دهد.

وی همچنین گفت: دولت جدید یونان با جبهه گیری های وحشیانه خود می خواهد وعده های انتخاباتی خود را پیش ببرد و چنین رویکردی نباید پاداش داده گردد. این مسئله کاملا آشکار است که من هیچ نتیجه ای را نمی توانم بپذیرم که مبتنی بر این مسئله باشد که یونان برای اصلاحات کم تر پول بیشتری دریافت کند.

این سیاستمدار بلند پایه حزب دموکرات مسیحی آلمان همچنین در تاگس اشپیگل باقی ماندن یونان در منطقه یورو را غیر سازنده خوانده و در عین حال گفت که تصمیم گیری درباره خروج این کشور از منطقه یورو تنها در آتن گرفته می گردد.

وی که در سال 2012 هم با یک بسته نجات دوم برای یونان مخالفت نموده بود گفت که همه تردیدهای من از آن موقع تایید شده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 733

به "باقی ماندن یونان در منطقه یورو غیرسازنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقی ماندن یونان در منطقه یورو غیرسازنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید