برخورد گلوله به توریست ایرانی در مرکز خرید مطرح استانبول ، 6 نفر در یک درگیری گلوله خوردند (تور ارزان استانبول)

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، بعضی منابع گزارش دادند در تیراندازی امروز دوشنبه در یک مرکز خرید در شهر استانبول ترکیه دست کم شش نفر از جمله اتباع جمهوری آذربایجان و ایران زخمی شدند.

برخورد گلوله به توریست ایرانی در مرکز خرید مطرح استانبول ، 6 نفر در یک درگیری گلوله خوردند (تور ارزان استانبول)

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

به گزارش خبرنگاران، روزنامه دیلی صباح ترکیه گزارش داد: مشاجره بین دو گروه از مردم در مرکز خرید ساریر (Sariyer) شروع شد و اختلافات به سرعت به درگیری کشید که در نهایت منجر به تیراندازی شد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از روزنامه دیلی صباح ترکیه گزارش داد: 6 نفر شامل چهار تبعه جمهوری آذربایجان، یک شهروند ایرانی و یک شهروند ترکیه ای در نتیجه این درگیری ها که دوربین های مدار بسته آن را ضبط نموده است، زخمی شدند. بر اساس این گزارش به ویژه شهروند ایرانی دخالتی در درگیری نداشته و از رهگذران بوده است.

یکی از مجروحان در شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 13734

به "برخورد گلوله به توریست ایرانی در مرکز خرید مطرح استانبول ، 6 نفر در یک درگیری گلوله خوردند (تور ارزان استانبول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد گلوله به توریست ایرانی در مرکز خرید مطرح استانبول ، 6 نفر در یک درگیری گلوله خوردند (تور ارزان استانبول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید