بهزادی کریمی: مقابل فولاد خیلی بد پنالتی زدم، دوری از شرایط مسابقه باعث شکست ما شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: دوری از شرایط بازی باعث شد تا در بازی با فولاد شکست بخوریم.

بهزادی کریمی: مقابل فولاد خیلی بد پنالتی زدم، دوری از شرایط مسابقه باعث شکست ما شد

فرید بهزادی کریمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره بازی تیمش برابر فولاد خوزستان که با شکست نفتی ها همراه شد، گفت: ما مدت ها از شرایط بازی دور بودیم و در دو ماه فقط دو بازی انجام دادیم. همین موضوع باعث شد تا در نهایت بازی با فولاد را واگذار کنیم. تیم ما بازی را خوب آغاز نکرد، هر چند که در ادامه بهتر شدیم، ولی در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش نگذاشتیم و در نهایت شکست خوردیم. البته دیگر آن باخت را فراموش کردیم و به فکر بازی های بعدی هستیم.

وی که در این بازی یک پنالتی مهم را از دست داد، در این مورد خاطر نشان کرد: من قبلاً هم پنالتی زده بودم و بیشتر پنالتی هایم گل شده بود، در این بازی اما خیلی بد پنالتی زدم و کلاً دودل بودم. وقفه ای که در بازی به وجود آمد هم تأثیرگذار بود و بابت از دست دادن آن پنالتی خیلی ناراحت شدم. قطعاً این اتفاق را در بازی های بعد جبران خواهم کرد.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص ملاقات روز یکشنبه تیمش برابر پیکان، گفت: بازی سختی در پیش داریم و پیکان هم جزو تیم های باکیفیت لیگ برتر است. البته ما دنبال جبران باخت قبلی هستیم و امیدوارم نتیجه خوبی در این بازی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8826

به "بهزادی کریمی: مقابل فولاد خیلی بد پنالتی زدم، دوری از شرایط مسابقه باعث شکست ما شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهزادی کریمی: مقابل فولاد خیلی بد پنالتی زدم، دوری از شرایط مسابقه باعث شکست ما شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید