بیماری دانش آموزان در مدارس یزد صحت ندارد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، خبر بیماری دانش آموزان در بعضی مدارس استان را تکذیب کرد.

بیماری دانش آموزان در مدارس یزد صحت ندارد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از صداوسیمای مرکز یزد، خلیلی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در تبادل نظر با خبر 20 شبکه یزد، در مورد بعضی خبرها مبنی بر بیماری دانش آموزان در بعضی مدارس گفت: خانواده ها اخبار مربوط به مدارس و کرونا را از سایت اداره کل آموزش و پرورش و یا سایت دانشگاه علوم پزشکی پیگیری نمایند.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها به شایعات در بستر فضای مجازی مبنی بر ابتلای دانش آموزان در مدرسه به کرونا توجه ننمایند، تاکید نمود: ابتلای دانش آموزان به کرونا صحت ندارد.

خلیلی افزود: خاص ترین بازگشایی مدارس در طول تاریخ آموزش کشور را داشته ایم و باید همه برای آموزش دانش آموزان بایکدیگر در این شرایط همکاری کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان یزد افزود: کارشناسان سلامت آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی به جد پیگیر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس هستند و خانواده ها نگرانی از این حیث نداشته باشند.

وی گفت: از خانواده خواهش می کنیم در صورتی که دانش آموزی علائم بیماری داشت به هیچ وجه به مدرسه فرستاده نشود، تا موجب بیماری دیگران نشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 5045

به "بیماری دانش آموزان در مدارس یزد صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماری دانش آموزان در مدارس یزد صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید