تأکید وزارت ورزش بر برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی در زمان مقرر

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، شیوع ویروس کرونا باعث تعویق زمان برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی نخواهد شد.

تأکید وزارت ورزش بر برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی در زمان مقرر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا در ایران و انجام اقدامات لازم برای مقابله با این ویروس، تأثیر منفی در برگزاری مسابقات، کلاس ها، تمرینات و جلسات مختلف ورزشی گذاشته و باعث لغو آنها شده است.

این موضوع تأثیر مستقیمی در زمان برگزاری مجامع عمومی گذاشت، به طوری که مجامع عمومی و سالیانه چند فدراسیون از جمله وزنه برداری، پزشکی ورزشی و دوومیدانی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش لغو شدند.

قرار است طی روزهای آینده چند مجمع انتخاباتی نیز برگزار شود. با توجه به شیوع کرونا شایعاتی مبنی بر احتمال لغو این مجامع انتخاباتی مطرح شد، اما مسئولان وزارت ورزش بار دیگر بر برگزاری انتخابات فدراسیون ها در زمان مقرر تأکید کردند تا بدین ترتیب هرگونه تغییر در زمان برگزاری انتخابات منتفی شود.

طبق بند یک از ماده 10 آیین نامه شرایط احراز و چگونگی انتخاب رئیس فدراسیون، مجمع انتخاباتی با حضور دو سوم اعضای مجمع رسمیت پیدا می کند.

به گزارش خبرنگاران، انتخابات فدراسیون دوومیدانی 19 اسفند، فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین 21 اسفند و فدراسیون فوتبال 25 اسفند ماه برگزار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2162

به "تأکید وزارت ورزش بر برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی در زمان مقرر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید وزارت ورزش بر برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی در زمان مقرر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید