تامین بیش از هزار تبلت برای دانش آموزان طرح تلفیقی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس سازمان استثنائی با اشاره به تامین زیرساخت های بهداشتی و نرم افزاری، از فراهم کردن بیش از هزار تبلت برای دانش آموزان طرح تلفیقی اطلاع داد.

تامین بیش از هزار تبلت برای دانش آموزان طرح تلفیقی

سید جواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی در گفت وگو با خبرنگار ، درباره اجرای طرح راهنمایی و پیشبرد آن اظهار کرد: این طرح از سال گذشته همچنان در حال اجراست و دو هفته پیش هزارو 400 تبلت برای دانش آموزان طرح تلفیقی فراگیر تامین کردیم.

او ادامه داد: بعلاوه هفته گذشته با همکاری مرکز امور بین الملل 25هزار تبلت برای اتباع خارجی در سراسر کشور داشتیم.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور از همکاری خیری برای تامین تبلت به دانش آموزان اطلاع داد و گفت که مقرر شده است تا 50 هزار تبلت برای دانش آموزان منطقه ها محروم تهیه گردد.

حسینی با اشاره به اینکه تا به امروز و به وسیله طرح راهنمایی توانستیم که 300 هزار تبلت تهیه کنیم، اظهار کرد: در شرایط کنونی مسئله ای بابت نیازسنجی نداریم و در تامین تبلت نیازمند یاری های بیشتری هستیم، البته در بودجه 1400 هم 500 میلیارد تومان به این موضوع اختصاص یافت و در نباشیم تا تخصیص 100 درصدی اعتبارات را داشته باشیم.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی بعلاوه از یاری یونیسف به ایران در تامین اقلام بهداشتی اطلاع داد و گفت: بیش از 5 میلیون ماسک 20 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده با پایه الکل، ضدعفونی کننده سطوح اسپری های ضد عفونی قابل حمل و تب سنج دیجیتال با مشارکت و حمایت اقتصادی دفتر امور بشردوستانه اتحادیه اروپا خریداری شد تا برای بازگشایی ایمن مدارس در سال تحصیلی نو تحویل داده گردد و این مراحل از فروردین تا شهریور 1400 صورت گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9460

به "تامین بیش از هزار تبلت برای دانش آموزان طرح تلفیقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین بیش از هزار تبلت برای دانش آموزان طرح تلفیقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید