تایکا وایتیتی فیلم جدید جنگ ستارگان را می سازد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، شرکت والت دیزنی روز دوشنبه بیان کرد که تایکا وایتیتی کارگردان نیوزیلندی که ساخت آثاری چون جوجو خرگوشه و ثور: راگناروک را در کارنامه دارد قرار است فیلم جدیدی را در مجموعه جنگ ستارگان کارگردانی کند.

تایکا وایتیتی فیلم جدید جنگ ستارگان را می سازد

تایکا وایتیتی در کنار کریستی ویلسون-کنز فیلم نامه این قسمت جدید از مجموعه را نیز به رشته تحریر در خواهند آورد. وایتیتی اخیرا جایزه بهترین فیلم نامه اقتباسی را برای نگارش فیلم نامه جوجو خرگوشه از آموزشگاه اسکار دریافت کرد؛ این کارگردان همچنین در میان کارگردان های اولین فصل از مجموعه تلویزیونی مندلورین بود که در دنیا جنگ ستارگان می گذرد و از شبکه دیزنی پلاس پخش می گردد. در حال حاضر ماندلورین مراحل پیش فراوری فصل دوم را طی می نماید.

کریستی ویلسون-کنز فیلم نامه نویس دیگر فیلم جدید جنگ ستارگان در نگارش فیلم نامه فیلم 1917 نیز با سم مندس به همکاری پرداخته بود. در حال حاضر معین نیست که پروژه جدید وایتیتی یکی از سه فیلم بدون نامی است که قرار است در تاریخ های دسامبر 2022، 2024 و 2026 اکران شوند یا به عنوان پروژه ای جداگانه در نظر گرفته شده است.

این پروژه اولین فیلمی است که پس از کناره گیری دیوید بنیاف و دی. بی. وایس (سازندگان بازی تاج و تخت) از فراوری مجموعه ای از فیلم های جنگ ستارگان به شکل رسمی توسط دیزنی مورد تایید قرار گرفته است.

تایکا وایتیتی قرار است بزودی فیلم سینمایی ثور: عشق و تندر را هم برای مارول کارگردانی کند. این اثر سینمایی اخیرا تاریخ 18 فوریه سال 2022 را برای اکران در نظر گرفته است. وایتیتی چندی پیش در پخش زنده شبکه اجتماعی اینستاگرام جزییات جدیدی را نیز درباره این پروژه بیان کرد. به گفته او در حال حاضر 4 یا 5 طرح اولیه از فیلم نامه آماده شده. وایتیتی در این مورد گفته بی صبرانه منتظر ساخت فیلم است و اثری که قرار است ساخته گردد آنقدر جذاب خواهد بود که باعث می گردد قسمت قبلی مجموعه، فیلمی بی نهایت معمولی به نظر برسد.

تایکا وایتیتی کارگردان نیوزیلندی ابراز امیدواری نموده که به زودی فیلم برداری این اثر سینمایی را شروع کند. به این ترتیب پروژه جدید جنگ ستارگان در خوش بینانه ترین حالت پس از به اتمام رسیدن فیلم برداری فیلم جدید مجموعه ثور عملی خواهد بود.

در نهایت باید به این نکته نیز اشاره نمود که دیزنی در عین حال اعلام نموده باید منتظر یک مجموعه تلویزیونی جدید نیز در دنیا جنگ ستارگان باشیم که توسط لزلی هدلند فراوری می گردد. هدلند پیشتر مجموعه تلویزیونی عروسک روسی را برای شبکه نت فلیکس فراوری نموده بود. با در نظر دریافت مجموعه های تلویزیونی کاسین آندور و اوبی وان کنوبی که در حال ساخت اند، مجموعه جدید مورد بحث را باید چهارمین مجموعه تلویزیونی در نظر گرفت که در دنیا جنگ ستارگان ساخته می گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2893

به "تایکا وایتیتی فیلم جدید جنگ ستارگان را می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایکا وایتیتی فیلم جدید جنگ ستارگان را می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید