تصاویر لو رفته از خودروی شگفت انگیز فورد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران؛ با توجه به عکس های لو رفته از خودروی در حال آزمایش و رونمایی نشده فورد، به نظر می رسد محصول تازه این گروه خودروسازی، تقریباً با Evos یکسان است، اما شکلی شبیه سدان دارد.

تصاویر لو رفته از خودروی شگفت انگیز فورد

به گزارش خبرنگاران به نقل از جی پلاس؛ هنگامی که خودروی فورد Evos در جریان نمایشگاه خودروی شانگهای 2021 در آپریل امسال رونمایی شد، همه فکر کردند این مدل، پیش نمایش و جایگزین فیوژن در آمریکای شمالی و موندئو در اروپا است. با این حال، مایک لوین مدیر ارتباطات محصولات فورد خیلی سریع در توئیتر اعلام کرد که Evos فقط برای عرضه در چین است و فعلاً برنامه ای برای ارائه آن در جا های دیگر وجود ندارد.

اما به نظر می رسد که این اظهار نظر دقیق نبود. چون دسته جدیدی از عکس های جاسوسی ما را به آلمان برد، جایی که جاسوسان نمونه بدنه فورد را با بدنه تولیدی آن مشاهده کردند. از نظر مشخصات، خودرو بسیار شبیه به Evos است و طراحی جلو از نظر ظاهری با خودرویی که در چین به بازار عرضه شد ، مطابقت دارد. با این وجود، ستون B پشت دارای تفاوت هایی در بدنه است که خودروی آزمایشی در مقایسه با Evos شکلی شبیه به سدان را نشان می دهد.

ساخت خودروی مشابه Evos از سوی شرکت فورد

نمونه اولیه کمی پایین تر از این مدل گفته شده برای بازار چین روی زمین نشسته و اشاره به تغییرات احتمالی سیستم تعلیق در زیر بدنه دارد. همچنین این خودرو کمی کشیده تر به نظر می رسد ، اگرچه این ممکن است فقط یک توهم بصری باشد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به دستگیره های درب بازکن و آنتن قابل توجه GPS آن در سقف اشاره کرد. یک اگزوز در قسمت عقب به وضوح قابل مشاهده است که نشان می دهد این یک وسیله نقلیه کاملا الکتریکی نیست. به احتمال زیاد ، این نمونه اولیه از یک پیشرانه هیبریدی پلاگین مشترک با Escape / Kuga استفاده می کند، اگرچه این فعلا فقط یک فرض است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8675

به "تصاویر لو رفته از خودروی شگفت انگیز فورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر لو رفته از خودروی شگفت انگیز فورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید