تقدیر وزیر علوم از مرکز مشاوره و کانون همیاران سلامت روان دانشگاه الزهرا (س)

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، آیین پایانی کمپین دانشجویی در خانه بمانیم با حضور دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار گردید.

تقدیر وزیر علوم از مرکز مشاوره و کانون همیاران سلامت روان دانشگاه الزهرا (س)

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مشاوره مهاجرت تحصیلی به استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، در این مراسم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از مشارکت فعال و حضور موثر مرکز مشاوره، بهداشت و سلامت دانشگاه الزهرا (س) و کانون همیاران سلامت روان دانشگاه در کمپین دانشجویی در خانه بمانیم تقدیر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است؛ همزمان با شیوع ویروس کرونا، دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با همکاری مراکز مشاوره، بهداشت و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در موضوع کرونا، دو پویش شامل مسابقه کشوری ترم کرونایی و کمپین دانشجویی در خانه بمانیم را برگزار کرد که اختتامیه مسابقه ترم کرونایی 10 خردادماه با انتخاب 22 اثر برگزار گردید و اختتامیه کمپین عظیم دانشجویی در خانه بمانیم نیز 10تیر با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار گردید.

این کمپین دانشجویی از 6 فروردین ماه امسال شروع و با استقبال بی نظیری روبرو شد که به گفته دکتر صادقی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، بیش از 200 مرکز مشاوره و بهداشت و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در این کمپین فعالیت داشتند.

علاوه برآن، در دوران قرنطینه نیز کارگاه های آنلاین کشوری در حوزه سلامت روان با همکاری دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه الزهرا برگزار گردید و بیش از ده هزار دانشجو در این کارگاه ها شرکت کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 3877

به "تقدیر وزیر علوم از مرکز مشاوره و کانون همیاران سلامت روان دانشگاه الزهرا (س)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر وزیر علوم از مرکز مشاوره و کانون همیاران سلامت روان دانشگاه الزهرا (س)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید