تقدیر و تشکر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به ابراهیم شکوری از نحوه میزبانی فدراسیون فوتبال در مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر و تشکر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی نوشت:

از طرف رئیس و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، صعود تیم ملی فوتسال ایران به مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا 2020 -ترکمنستان را تبریک می گویم. همچنین پیروزیت در سازماندهی و برگزاری رقابت های مرحله مقدماتی که در ارومیه برگزار گردید، را تبریک می گویم.

بدون شک این پیروزیت برگرفته از فداکاری، پشتکار و کوشش بی وقفه در برگزاری مسابقات این چنین سطح بالا بوده است. قدردانی صمیمانه من از کمیته سازماندهی محلی را در راستای این میزبانی فوق العاده که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر تیم های حاضر در این رقابت ها شاهد آن بودند، پذیرا باشید.

امیدوارم تیم ملی فوتسال ایران به پیروزیت های بیشتری در جهت مسابقات پیش رو و همچنین رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا که اسفندماه به میزبانی ترکمنستان برگزار می گردد، دست پیدا کند.

لازم به شرح است، مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا در منطقه مرکز و جنوب آسیا به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار گردید و در نهایت شاگردان ناظم الشریعه پیروز شدند با دو پیروزی برابر ترکمنستان و قرقیزستان به عنوان تیم اول گروه A به مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا 2020 آسیا صعود نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1382

به "تقدیر و تشکر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر و تشکر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید