کوشش می کنیم مطالبات پزشکان به صورت نقدی پرداخت گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، طاهر موهبتی با بیان این که در حدود 70 درصد استان ها، صد در صد پزشکان با سازمان بیمه سلامت قرارداد دارند، گفت: این سازمان با حدود 10 هزار پزشک متخصص در کشور قرارداد دارد و پرداختی ما به پزشکان متخصص طرف قرارداد در سال نزدیک به 8 هزار میلیارد ریال است که 5 درصد کل هزینه های سازمان را تشکیل می دهد.

کوشش می کنیم مطالبات پزشکان به صورت نقدی پرداخت گردد

وی اضافه نمود: همچنین 23 درصد از 198 میلیون بار مراجعه بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت مربوط به مراجعه بیماران به پزشکان متخصص است. در نتیجه سازمان بیمه سلامت با متخصصین بسیاری قرارداد دارد و همکاری خوبی نیز وجود دارد.

موهبتی درباره پرداخت بدهی سازمان بیمه سلامت به پزشکان متخصص نیز اعلام کرد: بدهی هایی از سال 96 باقی مانده که حدود 7 هزار و 400 میلیارد تومان بود و از این میزان 3 هزار میلیارد تومان اسناد اوراق خزانه به دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت شد. از این مقدار کل، حدود هزار میلیارد تومان مربوط به بخش بستری و سرپایی خصوصی است. این در شرایطی است که بخش خصوصی تمایلی به دریافت اسناد اوراق خزانه ندارد که البته حق دارند. در نتیجه باید فرصتی داشته باشیم تا بدهی به پزشکان به صورت پول نقد پرداخت گردد.

رییس هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت درباره زمان پرداخت این بدهی ها تاکید نمود: قولی که می توانم بدهم این است که اگر پولی به سازمان بیمه سلامت برای پرداخت بدهی ها تخصیص پیدا کند، این پول بیش از 24 ساعت در حساب سازمان نخواهد ماند و بلافاصله به ارائه دهندگان خدمت پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 87

به "کوشش می کنیم مطالبات پزشکان به صورت نقدی پرداخت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش می کنیم مطالبات پزشکان به صورت نقدی پرداخت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید