توزیع میوه عیداز 25اسفند، 50درصد خرید میوه مربوط به مرکز استان است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، فردین حشمتی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه تنظیم بازار اردبیل اضافه نمود: با توجه به جمعیت و میزان تقاضا از میوه های خریداری شده استان، 50 درصد به شهرستان اردبیل تخصیص خواهد یافت.

توزیع میوه عیداز 25اسفند، 50درصد خرید میوه مربوط به مرکز استان است

وی از خرید 720 تن سیب درختی برای تامین احتیاج استان اطلاع داد و اضافه نمود: در این ایام 900 تن پرتقال نیز توزیع خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی شهرستان اردبیل یادآور شد: بنا به سالیان گذشته محل توزیع و استقرار غرفه ها در محل های مناسبی تعبیه می شوند تا مردم به راحتی قادر به خرید میوه مورد احتیاج خود شوند.

حشمتی در مورد قیمت توزیع میوه عید نیز یادآور شد: هر گونه تصمیم گیری در این خصوص در مرکز کشور انجام می گردد و تاکنون قیمت نهایی ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه نظارت های مستمر برای توزیع مناسب میوه عید انجام خواهد شد، اضافه نمود: در صورت هر گونه تخلف اقدامات قانونی مورد احتیاج توسط نهادهای مرتبط انجام خواهد شد.

مدیر تعاون روستای شهرستان اردبیل در سرانجام از تشکیل گروهی متشکل از نیروهای تعاون روستایی، تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن اطلاع داد تا با انجام نظارت های مورد احتیاج با هر گونه تخلف از قوانین اعلامی برخورد گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 318

به "توزیع میوه عیداز 25اسفند، 50درصد خرید میوه مربوط به مرکز استان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع میوه عیداز 25اسفند، 50درصد خرید میوه مربوط به مرکز استان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید