تکنیک های انتخاب مناسب ترین مبلمان فضای کوچک

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، امروزه یکی از دغدغه های دکوراسیون خانه استفاده از مبلمان فضای کوچک است. استفاده از مبلمان هایی که با فضا های کوچک همخوانی ندارند. حتی اگر از زیبا ترین مبلمان ها باشند. موجب آشفتگی و کوچک تر نشان دادن فضای نشیمن خانه می شود. به همین دلیل در فضا های کوچک بهتر است از مبلمان های جمع و جور و کوچک تر استفاده شود. این محتوا به منظور آشنایی با انواع و نحوه مبلمان فضای کوچک تهیه شده است.

تکنیک های انتخاب مناسب ترین مبلمان فضای کوچک

نکاتی کاربردی در مبلمان فضای کوچک

در مبلمان فضای کوچک، می توانید در پشت مبل ها از یک کنسول استفاده کنید. و از ان برای کار و یا نگهداری آباژور استفاده کنید. حتی می توانید با استفاده از صندلی های مخصوص ان را تبدیل به میز ناهار خوری کنید.

برای استفاده از مبلمان فضای کوچک، یک باور غلط وجود دارد. ان هم این است که، مبلمان ها را در کنار هم و در یک راستا بچینید. این حالت تصویر نا زیبایی در خانه ایجاد می کند. اگر مجبور به چیدمان مبل ها در یک راستا و چسبیده به دیوار هستید. ما بین مبلمان ها از یک میز باریک استفاده کنید. و روی ان را با دکوری های زیبا و شیک تزئین کنید.

برخی از مبل ها بر روی دسته هایشان فضاهایی طراحی شده که می توانید از ان برای نگهداری لوازم تزئینی استفاده کنید.

39 مدل بهترین بازی فکری، کارتی و صفحه ای + خرید

در مبلمان فضای کوچک، ذهنتان را از ست بودن، قالبی بودن و کامل بودن مبلمان پاک کنید. نیاز نیست حتما از مبلمان های 7 نفره با یک میز بزرگ و چند عسلی استفاده کنید. کافی است طراحی کنید. و هر کدام از اجزای این قالب را حذف کنید. و زیبایی جدیدی را در دکوراسیون خانه خود به وجود آورید .

سادگی در کنار شیک بودن وسایل می تواند موجب بزرگتر دیده شدن فضای خانه شما شود.

بهتر است به جای داشتن یک ست ناهار خوری به همراه مبل ها، از یک کانتر در آشپزخانه به عنوان میز ناهار خوری استفاده کنید. اینگونه دست شما در مبلمان فضای کوچک باز تر است. و همچنین فضای نشیمن شما بزرگتر دیده می شود.

برای مبله کردن فضا های کوچک بهتر است از رنگ های روشن به عنوان رنگ اصلی استفاده کنید. این کار موجب دلباز تر و بزرگ تر دیده شدن فضای نشیمن شما می شود.

همچنین استفاده از طرح های افقی می تواند فضای خانه شما را بزرگ تر نشان دهد. به همین منظور استفاده از پارچه هایی با طرح های عمودی موجب کوچک تر دیده شدن مبل و بزرگتر نشان دادن فضا می شود.

ویژگی های مبلمان فضای کوچک

در مبلمان فضای کوچک بهتر است از ترکیباتی استفاده شود. که با ایجاد خطای دید فضای نشیمن را بزرگ تر نشان دهد.

مبل هایی که فضای کمتری را اشغال می کنند. و همچنین در فضاهای پرت و کنج ها می توان از انها استفاده کرد.

استفاده از مبلمان هایی که چند کاره هستند. و می توان از انها علاوه بر نشستن استفاده های دیگری نیز داشت.

قیمت 39 مدل جعبه سیگار کیفیت عالی در سال 2020 + خرید

مناسب ترین انواع مبلمان فضای کوچک

مبلمان فضای کوچک به صورت ال: استفاده از مبلمان های ال شکل به دلیل اشغال فضای کمتر، استفاده راحت تر در کنج خانه ها، فاقد دسته بودن انها و … در مبلمان کردن فضا های کوچک بسیار مناسب است. از طرفی با وجو تنوع بالا در طرح و مدل انها می توانید با توجه به سلیقه خود انها را انتخاب کنید.

استفاده از مبل های ظریف در مبلمان فضای کوچک: در مبلمان کردن خانه های کوچک از استفاده از مبل های گنده و پهن خودداری کنید. این مبل ها علاوه بر فضای زیادی که اشغال می کنند. موجب آشفته و کوچک تر دیده شدن خانه شما می شود. در فضا های کوچک سعی کنید از مبلمان ظریف تر استفاده کنید.

مبلمان فضای کوچک با استفاده از مبل های نیم ست: نیازی به استفاده از ست های کامل در مبلمان کردن فضا های کوچک نیست. اگر خانه شما فضای استفاده از مبلمان های 7 نفره را ندارند. می توانید از مبلمان مورد علاقه خود یک نیم ست تهیه کنید.

استفاده از کاناپه در مبلمان فضای کوچک: استفاده از کاناپه می تواند برای فضا های مناسب بسیار مناسب باشد. کاناپه ها امروزه در مدل های متفاوتی در بازار موجود اند. و همچنین به دلیل راحتی انها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

41 مدل آینه سرویس بهداشتی ، شیک و مدرن + خرید

منبع: اتاق
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 5474

به "تکنیک های انتخاب مناسب ترین مبلمان فضای کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکنیک های انتخاب مناسب ترین مبلمان فضای کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید