مدل جاکفشی های زیبا

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مهم ترین عاملی که در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل نقش بسزایی ایفا می کند، نظم و ترتیب است. از این رو طراحان و ایده پردازان و حتی صاحب خانه ها سعی می نمایند از المان ها و اکسسوری هایی که نظم را در فضا ایجاد می نمایند در چیدمان منزل استفاده نمایند. نخستین عنصری که در بدو ورود به خانه توجه شما را جلب می کند جا کفشی است. این وسیله کاربردی نه تنها مکانی مناسب برای نگهداری کفش ها فراهم می کند بلکه در ایجاد زیبایی و حفظ نظم در ورودی خانه نیز بسیار تاثیرگذار است. اگر به مراکز فروش انواع جاکفشی مراجعه کنید با تنوعی از مدل ها رو به رو خواهید شد. در حال حاضر هیچ نگرانی بابت انتخاب بهترین جا کفشی برای منزل وجود ندارد زیرا تنوع طرح، رنگ و جنس این وسیله بسیار بالاست و با توجه به دکوراسیون منزل و تعداد کفش ها به راحتی می توان نسبت به خرید مدل دلخواه اقدام نمود. در این نوشته از ما قصد داریم به معرفی انواع جاکفشی در بازار بپردازیم. با آگاهی از انواع مدل ها به راحتی می توانید جاکفشی مورد نظر خود را خریداری کنید. با ما همراه باشید.

مدل جاکفشی های زیبا

انواع جاکفشی بر اساس جنس

جاکفشی ام دی اف

ام دی اف (MDF) از جمله فرآورده های چوب است که از آن برای ساخت کمد دیواری، کمد لباسی، تخت خواب، درب، کابینت آشپزخانه، جا کفشی و سایر المان های مشابه چوب استفاده می شود. این متریال از خرده های چوب و چسب تحت فشار و دمای بالا تولید و برای مصارف مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. جا کفشی های ام دی اف دارای روکش های متنوع هستند از جمله روکش ملامینه، روکش براق (هایگلاس)، روکش چوب، روکش وکیوم و … . برای آشنایی با مزایای استفاده از MDF با روکش ملامینه به لینک مربوطه مراجعه کنید. در حال حاضر جاکفشی ام دی اف در طرح ها و مدل های گوناگون ساخته می شود و به دلیل وزن سبک و مقاومت بالا مورد استقبال افراد قرار گرفته است. لازم به ذکر است که جاکفشی وکیوم بیشترین سهم را در بازار به خود اختصاص داده زیرا در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و با تنوع رنگ و ظرافت خود نظر مشتریان را جلب می کند.

جاکفشی چوبی

چوب یکی از متریال های طبیعی است که به علت دارا بودن رنگ و بافت متفاوت زیبایی بی نظیری را به نمایش می گذارد. جاکفشی چوبی از جمله وسایلی است که همخوانی بی نظیری با سبک روستیک دارد، از این رو قرار دادن آن در دکوراسیون روستیک ایده ای فوق العاده است. این المان در ابعاد، اشکال و طرح های گوناگون ساخته می شود و شما با توجه به سلیقه خود می توانید مدل دلخواه را انتخاب نمائید.

جاکفشی فلزی

جاکفشی فلزی ظاهری بسیار ساده دارد اما مکان مناسب برای قرار دادن انواع کفش فراهم می کند. جاکفشی ایکیا که در زیر مشاهده می کنید از جمله المان هایی است که در عین سادگی نظم و ترتیب را در ورودی منزل شما به ارمغان می آورد. جاکفشی فلزی جدید در رنگ ها و اشکال مختلف در بازار موجود است و شما می توانید طبق سلیقه خود مدل دلخواه را انتخاب نمائید. قیمت جاکفشی فلزی در مقایسه با سایر متریال ها ارزان تر است.

مدل های مختلف جاکفشی

جاکفشی داشبوردی

جاکفشی داشبوردی به مدلی گفته می شود که هر درب آن خود دارای دو طبقه است. این مدل از جمله لوکس ترین مدل هایی است که قابلیت نگهداری چندین جفت کفش را دارد. در برخی از مدل ها یک کشو در قسمت فوقانی تعبیه می شود تا بتوان واکس و وسایل دیگر را در آن جا داد. مدل داشبوردی در رنگ های مختلف نظیر سفید، قهوه ای، طلایی و … به بازار عرضه می شود.

جاکفشی سه تیکه

این جا کفشی جدید از جمله شیک ترین و جادارترین مدل هایی است که از متریال های مختلف نظیر چوب طبیعی و ام دی اف ساخته می شود. این مدل به دو صورت کلاسیک و مدرن و دارای درب ساده یا درب کرکره ای به بازار عرضه و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این وسیله کاربردی با نام جاکفشی پلکانی نیز شناخته شده است. برای خرید آن به سایت های معتبر مراجعه کنید زیرا این سایت ها محصولات خود را با کیفیت برتر و قیمت مناسب تر تولید می کنند.

جاکفشی ایستاده

جاکفشی ایستاده بهترین گزینه برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک می باشد، از این رو به جاکفشی آپارتمانی نیز مشهور است. افراد می توانند با توجه به نیاز خود نسبت به انتخاب تعداد طبقات آن اقدام کنند. قیمت این مدل با توجه به تعداد طبقات آن متفاوت می باشد.

جاکفشی دیواری

مدل دیواری این وسیله ضروری همانند کمد دیواری بوده و نوعی کمد جاکفشی است که فضای مناسب برای نگهداری کفش ها فراهم می کند. این مدل به صورت قفسه ای یا درب دار ساخته و در اختیار مشتری قرار می گیرد. برخی از آن ها داخل کمد و برخی دیگر به شکل مجزا و کم جا طراحی و ساخته می شوند.

جاکفشی پایه دار

این مدل همانطور که از نامش پیداست دارای پایه بوده و به راحتی می توان فضای زیر آن را تمیز نمود. جاکفشی پایه دار در مدل های مختلف تولید می شود. برخی از این مدل ها به جاکفشی پایه مبلی معروف هستند زیرا پایه آن ها همانند پایه مبلمان است.

جاکفشی پلاستیکی

این مدل یکی از سبک ترین مدل های مورد استفاده است که جا به جایی آن به راحتی انجام می شود. این جاکفشی ها با تنوع بالایی از رنگ و مدل در فروشگاه ها موجود می باشند. قیمت این محصول در مقایسه با تمام مدل ها ارزان تر است.

خرید جاکفشی

جاکفشی از جمله ملزومات خانه است که در انتخاب آن باید دقت کنید. مدل ایستاده این محصول بهترین گزینه برای خانه ها یا آپارتمان های نقلی است زیرا در عین سازماندهی کفش ها، فضای زیادی از راهرو را اشغال نمی کند. هنگام خرید این وسیله مهم ابتدا باید در مورد سایز آن تصمیم گیری کنید. اگر فضای شما کوچک است، ابعاد آن را کوچک انتخاب کنید اما این نکته را از قلم نیاندازید که برای بهینه سازی فضا هر چه ارتفاع جاکفشی بیشتر باشد، فضای کمتری از کف اشغال خواهد شد. به منظور خرید جاکفشی مدرن می توانید به سایت های مختلف مراجعه نموده و انواع مدل ها را مشاهده نمائید. لازم به ذکر است که قیمت جاکفشی درب دار همواره گران تر از جاکفشی ارزان و بدون درب می باشد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1824

به "مدل جاکفشی های زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل جاکفشی های زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید