جاده ها چه ساعتی شلوغ تر هستند؟ ، انسداد 11 جاده به دلیل نبود ایمنی کافی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مقام مسئول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به انسداد 11 جاده به دلیل نبود ایمنی، گفت: بیشترین ترافیک در شبانه روز گذشته در آزادراه های کرج- تهران و تهران- کرج ثبت شد.

جاده ها چه ساعتی شلوغ تر هستند؟ ، انسداد 11 جاده به دلیل نبود ایمنی کافی

به گزارش خبرنگاران، ایمان محرابی نیا در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی راه ها گفت: طبق اطلاعات دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و در محور شهریار تا تهران حدفاصل شهر قدس تا بخشی از راستا وجود دارد.

وی با اشاره به ترافیک روان در محورهای مواصلاتی کشور، گفت: در حال حاضر در محورهای هراز، فیروزکوه، کندوان، آزادراه قزوین- رشت و منطقه یک آزادراه تهران- شمال ترافیک در راستا رفت و برگشت روان است.

باران در جاده های 4 استان

مقام مسئول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به بارش باران در محور فیروزکوه، گفت: در حال حاضر در بعضی جاده های استان مازندران، گلستان، سمنان و خراسان شمالی بارش باران گزارش شده است.

جاده ها چه ساعتی شلوغ تر هستند

محرابی نیا بیان نمود: بر اساس اطلاعات 2295 دستگاه ترددشمار جاده ای کل تردد ثبت شده در جاده ها نسبت به روز قبل 6.2 درصد کاهش دارد و در همین مدت سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه ها 17.8 درصد بیشترین تردد بین ساعات17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

ادامه محدودیت ترافیکی منطقه یک آزادراه تهران- شمال

وی گفت: آزادراه تهران- شمال هر روز از ساعت 19 تا7 صبح روز بعد به دلیل اجرای عملیات نصب سامانه مدیریت راه و پایش تصویری و سیستم های هوشمند تونل ها مسدود است و تردد از محورهای کندوان،هراز و فیروزکوه انجام می گردد.

آزادراه کرج- تهران پرترافیک ترین جاده کشور

مقام مسئول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در شبانه روز گذشته آزادراه های کرج- تهران، تهران- کرج و کرج- قزوین پرترافیک ترین جاده کشور بود.

انسداد 11 جاده به دلیل نبود ایمنی کافی

محرابی نیا با اشاره به انسداد 11 جاده به دلیل نبود ایمنی کافی گفت: در این باره می توان به محورهایی نظیر قزوین- همدان، رودبار- قلعه گنج، رودبار- کهنوج، خرم آباد-پلدختر، شمشک- دیزین، شهداد- نهبندان، گنجنامه- تویسرکان و منطقه 4 آزادراه تهران- شمال اشاره نمود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2863

به "جاده ها چه ساعتی شلوغ تر هستند؟ ، انسداد 11 جاده به دلیل نبود ایمنی کافی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده ها چه ساعتی شلوغ تر هستند؟ ، انسداد 11 جاده به دلیل نبود ایمنی کافی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید