جان بولتون با ترامپ برزیل دیدار می نماید

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از هیل، جان بولتون مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه خاطرنشان کرد که اواخر ماه میلادی جاری (نوامبر) با ژایر بولسونارو رئیس جمهور راست گرا و جدید برزیل معروف به ترامپ برزیل دیدار می نماید.

جان بولتون با ترامپ برزیل دیدار می نماید

بولتون در یک پیغام توئیتری نوشت: مشتاقانه منتظر دیدار با رئیس جمهور آینده برزیل، ژایر بولسونارو در شهر ریو[دوژانیرو] در روز 29 اُم نوامبر هستم. ما در منافع دوجانبه سهیم هستیم و برای توسعه آزادی و شکوفایی در سرتاسر نیمکره غربی بطور تنگاتنگی با یکدیگر همکاری خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که در ماه اکتبر، بولسونارو پس از شکست نامزد چپ گرای انتخابات ریاست جمهوری در برزیل (با اختلاف ده درصدی) و پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، به ترامپ منطقه استوایی معروف شده است.

لازم به ذکر است که یأس و دلسردی از سیاست های حکمرانان چپ گرا در برزیل، سبب محبوبیت این نامزد راست گرای افراطی و در نهایت پیروزی او شد.

آقای بولسونارو، افسر سابق ارتش با دادن وعده برقراری نظم و قانون در کشوری که همچنان درگیر رکود اقتصادی و سرخوردگی های ناشی از فساد و رسوایی های پی درپی است، کوشش کرد تا نظر رأی دهنگان را به سوی خود جلب کند.

رسانه های غربی او را به عنوان فردی نژادپرست و زن ستیز معرفی می نمایند که به آداب و نزاکت سیاسی وقعی نمی نهد؛ هرچند خودش منکر این صفات می گردد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 189

به "جان بولتون با ترامپ برزیل دیدار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان بولتون با ترامپ برزیل دیدار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید