جعبه طلقی از کجا بخرم؟

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، جعبه طلقی آماده از جمله لوازمی است که برای بسته بندی خصوصا از جمله جعبه آماده و در کنار ساک دستی آماده اغلب مورد استفاده قرار میگیرد. خرید جعبه طلقی آماده اغلب در بسته های 50 عددی انجام میگردد. ارسال جعبه طلقی آماده در تهران 2 ساعته انجام می گردد. سایز جعبه طلقی آماده اغلب برای وسایل پر فروش تعبیه شده و امکان چاپ بر روی جعبه طلقی آماده نیست. شما میتوانید برند خود را بر روی جعبه طلقی بوسیله لیبل یا چاپ روبان یا بوسیله بگ پارچه ای چاپ نموده، و از حداقل ظرفیت این اقلام تبلیغاتی بهره مند شوید.

جعبه طلقی از کجا بخرم؟

جعبه طلقی اغلب برای بسته بندی چه اقلامی مورد استفاده قرار می گیرد؟

  • جعبه طلقی عروسک
  • جعبه طلقی مجسمه
  • جعبه طلقی شیرینی
  • جعبه طلقی شکلات
  • جعبه طلقی اسباب بازی
  • جعبه طلقی شمع

حداقل سفارش جعبه طلقی چقدر است ؟

حداقل سفارش جعبه طلقی 50 عدد است. شما می توانید برای مشاوره رایگان و خرید جعبه طلقی با شماره 09194116971 تماس بگیرید.

ارسال جعبه طلقی چقدر زمان می برد؟

ارسال جعبه طلقی در تهران 3 ساعت زمان می برد و ارسال شهرستان با تیپاکس همان روز ارسال می گردد. شما می توانید برای مشاوره رایگان و خرید جعبه طلقی با شماره 09194116971 تماس بگیرید.

جعبه طلقی آماده چه کاربردی دارد؟

یکی دیگر از انواع جعبه های پر استفاده در بازار جعبه طلقی می باشد. این جعبه ها که به صورت شفاف و شیشه ای می باشند بسیار پر کاربرد می باشد و برای بسیاری از محصولات مانند انواع شیرینی ها و میوه مورد استفاده قرار می گیرند.

جعبه طلقی از چه موادی ساخته می گردد؟

شرح ساخت این نوع از بسته بندی ها باید عرض کنیم که ساخت آنها به واسطه pvc می باشد اما این نوع از پی وی سی ها،pvc رنگ شفافی دارند. امروزه pvc با توجه به مزیت هایی که دارند در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند

جعبه طلقی آماده چه مزایای دارد؟

همانگونه که گفته شد با توجه به مزیتی که دارند به عنوان بسته بندی نیز مورد استفاده قرار می گیرند و به بسته بندی طلقی نیز معروف می باشند .

انواع جعبه طلقی کدام است؟

بسته بندی طلقی همراه با کارتن

در این نوع از بسته بندی بخشی از بسته بندی از جعبه و کارتن مقوایی استفاده می گردد و بخش دیگر آن نیز از طلق یاری میگیرند در واقع هدف از این نوع از جعبه طلقی این می باشد که کاربر بتواند محتوای داخل جعبه را رویت نماید. شما می توانید محصولات مختلفی را در بازار مشاهده نمایید که دارای این نوع از بسته بندی می باشند. مثلا یکی از نمونه جعبه هایی که از این نوع از بسته بندی یاری میگیرند جعبه مسواک می باشد.

بسته بندی طلقی کامل

به صورت کامل از طلق استفاده شده است . از این نوع از بسته بندی نیز در صنایع مختلفی استفاده می گردد.

جعبه طلقی آماده

یکی دیگر از دسته بندی این نوع از جعبه، جعبه آماده می باشد که در بازار به فروش می رسد. در بحث جعبه های آماده گفتیم که سایز این نوع از جعبه ها محدود می باشد و برای مشاغل و محصولاتی مناسب می باشند که احتیاج به تعداد کمی از جعبه ها دارند. جعبه آماده طلقی نیز در بعضی از شرکت های جعبه سازی و کارتن سازی به فروش می رسد و معمولا نسبت به جعبه های طلقی سفارشی قیمتی مناسب تر دارند.

قیمت جعبه طلقی چند می باشد ؟

اگر احتیاجمند خرید این نوع از جعبه ها می باشد باید بدانید انواع مختلفی از این جعبه ها با طراحی ها مختلف در بازار موجود می باشد البته بهتر است بدانید که روی این نوع از جعبه ها همچون سایر انواع جعبه های دیگر شما می توانید نوشته هایی را چاپ کنید و به بازاریابی محصولات خود یاری کنید ، پیشنهاد می گردد جهت استعلام قیمت بسته بندی طلقی می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما به صورت کامل هدایت های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 12733

به "جعبه طلقی از کجا بخرم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعبه طلقی از کجا بخرم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید