حاشیه ملاقات پیکان - تراکتور، اعتراض نوبتی 2 تیم به داوری در روزی که پیکان میهمان شد!

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، طبق معمول تمام دیدارهای لیگ فزونی دو تیم پیکان و تراکتور تبریز در جریان مسابقه امروزشان به صورت نوبتی به اعتراض به داور پرداختند.

حاشیه ملاقات پیکان - تراکتور، اعتراض نوبتی 2 تیم به داوری در روزی که پیکان میهمان شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های پیکان و تراکتور در دیداری عقب افتاده از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (شنبه) در استادیوم شهدای شهرقدس به مصاف هم رفتند. حواشی این بازی در زیر می آید:

با شروع بازی بر تعداد طرفداران تراکتور در استادیوم افزوده شد و روبه روی صندلی استادیوم مملو از طرفداران تراکتور بود.

طرفداران تیم تراکتور به خاطر حضور پرشور خود در استادیوم با شعار پیکان به شهر ما خوش آمدی میهمان شدن شاگردان فرکی را به بازیکنان و طرفداران این تیم طعنه زدند.

اندک طرفداران تیم پیکان که تعداد آنها کمتر از 100 نفر بود، با در دست داشتن عکس علی حمودی؛ مدافع - هافبک این تیم را تشویق کردند.

قبل از شروع بازی ساکت الهامی، مربی تیم فوتبال تراکتور با دسته گل به استقبال حسین فرکی، سرمربی پیکان رفت و باهم خوش وبش گرمی داشتند.

در دقیقه 19 بازی اتفاق مهمی رخ داد. زمانی که احسان حاج صفی توانست قفل دروازه پیکان را باز کند، پیغام حیدری، داور مسابقه به دلیل خطای هند این بازیکن، گل را مردود اظهار داشت که این مسئله با واکنش شدید بازیکنان و طرفداران تراکتور روبه رو شد و احسان حاج صفی به داور پشت دروازه به شدت اعتراض کرد.

محمود شیعی، مدیرعامل و حمیدرضاگرشاسبی، عضو جدید هیئت مدیره پیکان و محمد ترکاشوند، سرمربی تیم والیبال پیکان از صندلی ویژه بازی را تماشا کردند.

پس از گذشت 30 دقیقه از زمان بازی جو خاصی علیه داور بازی ایجاد شد و در چند صحنه به خاطر تصمیمات داور علیه تراکتور، طرفداران این تیم علیه پیغام حیدری شعار دادند.

طرفداران تراکتور پس از اینکه ضربه پنالتی اشکان دژاگه تبدیل به گل نشد، خیلی ناراحت بودند.

در دقیقه 88 که داور برای مرتبه دوم به سود تراکتور اعلام پنالتی کرد، نیمکت نشینان پیکان اعتراض شدیدی به تصمیم داور داشتند.

در دقیقه آخر بازی رشید مظاهری، دروازه بان تراکتور در صحنه ای با ابراهیم صالحی درگیری برای دریافت توپ پیدا کردند. پس از این صحنه طرفداران تراکتور علیه بازیکن پیکان شعار دادند.

پس از به صدا در آمدن سوت انتها بازی، طرفداران تراکتور بابت پیروزی تیم شان شادمان بودند و بازیکنان برای تشکر به سمت تماشاگران رفتند و از آنها قدردانی کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1795

به "حاشیه ملاقات پیکان - تراکتور، اعتراض نوبتی 2 تیم به داوری در روزی که پیکان میهمان شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه ملاقات پیکان - تراکتور، اعتراض نوبتی 2 تیم به داوری در روزی که پیکان میهمان شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید