حذف 40 درصد تبلیغات صداوسیما با دستور دولت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معاون سازمان صداسیما گفت: بودجه یک درصدی برای صداوسیما توسط دولت پذیرفته نشد و حتی 40 درصد تبلیغات بازرگانی که توسط بانک ها تامین می شد با دستور دولت حذف شد و بعد هم تبلیغات اپراتوها با دستور وزارت ارتباطات به صداوسیما داده نشد.

حذف 40 درصد تبلیغات صداوسیما با دستور دولت

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ خشتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش فارس، حمید شاه آبادی معاون سیمای سازمان صداوسیما، در سی وهفتمین نشست میان دوره ای اتحادیه دفتر تحکیم وحدت، پیرامون نقش صداوسیما در مطلعی بخشی عمومی، گفت: در کشورهای جهان این مدل از صداوسیما که در جمهوری اسلامی اجرا می گردد و تصمیماتش بر مبنای نظر مردم است؛ کم داریم.

وی با بیان اینکه هدف امام(ره) تنها سرنگونی شاه نبود، اضافه کرد: امام کار خودش را از مطلع کردن مردم شروع کرد.

شاه آبادی توضیح داد: بودجه یک درصدی برای صداوسیما توسط دولت پذیرفته نشد و حتی 40 درصد تبلیغات بازرگانی که توسط بانک ها تامین می شد با دستور دولت حذف شد و بعد از آن تبلیغات اپراتوها با دستور وزارت ارتباطات به صداوسیما داده نشد.

وی گفت: در واقع بودجه ما نه تنها افزایشی نداشته بلکه از مقدار قبلی خودش هم کمتر شده است.

وی اعلام کرد: سرگرمی برای صداوسیما بد نیست اما اگر نتواند از ماموریت ظاهری خودش، یعنی همان سرگرمی، خارج گردد، در عملکرد خود ناتوان بوده است. ما امروز تا فراوری فیلم و سریال مطلوب فاصله زیادی داریم.

منبع: فرارو
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6972

به "حذف 40 درصد تبلیغات صداوسیما با دستور دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف 40 درصد تبلیغات صداوسیما با دستور دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید