حمایت میک جگر از تظاهر کنندگان حامی محیط زیست در ونیز

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، آی سینما: میک جگر خواننده اصلی گروه رولینگ استونز و دونالد ساترلند بازیگر کهنه کار آمریکایی در جشنواره ونیز از تظاهرات معترضان به وضعیت اقلیمی روی فرش قرمز این جشنواره حمایت کردند. آنها امروز در نشست خبری فیلم بدعت نارنجی که هردو در آن بازی نموده اند، صحبت کردند.

حمایت میک جگر از تظاهر کنندگان حامی محیط زیست در ونیز

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

جگر در این نشست پرسش و پاسخ در برابر سوالی درباره حضور 300 تا 400 نفر از تظاهر نمایندگان که به تغییرات اقلیمی در دنیا و همچنین حضور کشتی های تفریحی بزرگ در ونیز معترض بودند، جواب داد: خوشحالم که اعتراض می نمایند. چون آنها قرار است میراث داران کره زمین باشند. در حال حاضر در موقعیت دشواری هستیم. بخصوص در آمریکا که همه شیوه های حفاظت از محیط زیست توسط دولت فعلی کنار گذاشته شده است.

بیشتر معترضان در جشنواره به سازمانی به نام کمپ اقلیمی ونیز تعلق داشتند. این سازمان می گوید حضور قایق ها و کشتی های تفریحی در کانال های آب ونیز در حال ویران کردن پایه های این شهر تاریخی است.

دونالد ساترلند هم درباره اعتراض به وضعیت آب و هوایی و محیط زیست دنیای یادآوری کرد اقدامات حفاظت از محیط زیست که در دولت اوباما وضع شد چندان کافی نبود، اما در حال حاضر ویران شده است.

این بازیگر سپس به آتش سوزی در جنگل های آمازون اشاره نمود و گفت: اقدامات حفاظتی در برزیل هم ویران شده و قرار است در انگلستان هم ویران گردد. علاقه مندان محیط زیست باید سخت تر مبارزه نمایند و باید بیشترین حمایت ممکن از آنها بگردد.

فیلم بدعت نارنجی که جوزپه کاپوتوندی کارگردان ایتالیایی آن را ساخته، بر اساس رمانی به همین نام مقابل دوربین رفته که دنیای پشت پرده جمع آوری و خرید و فروش آثار هنری را در قالب داستانی جنایی روایت می نماید.

میک جگر در این فیلم نقش یک کلکسیونر شیطان صفت را بازی می نماید. این خواننده در کنفرانس خبری فیلم گفت که از بازی در این نقش لذت برده است.

9417

منبع: آی سینما
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 730

به "حمایت میک جگر از تظاهر کنندگان حامی محیط زیست در ونیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت میک جگر از تظاهر کنندگان حامی محیط زیست در ونیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید