حکم دادگاه آمریکایی علیه سایت های دانلود کتاب الکترونیک

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ناشران بزرگی مثل پنگوئن و انتشارات آمازون دادخواستی علیه سایت های دانلود کتاب های الکترونیک به دادگاه آمریکایی ارائه نموده بودند.

حکم دادگاه آمریکایی علیه سایت های دانلود کتاب الکترونیک

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایبنا، پابلیشرزویکلی نوشت یک قاضی فدرال ایالتی در واشنگتن در واکنش به دادخواست بسیاری از ناشران و فراوریکنندگان کتاب الکترونیک در آمریکا حکمی مبنی بر پیگرد قانونی سایت ها و کتابخانه های متخلف برای ارائه غیرقانونی کتاب های الکترونیک به مشتری های خود صادر نموده است. ناشران بزرگی مثل پنگوئن و انتشارات آمازون دادخواستی علیه سایت های دانلود کتاب های الکترونیک به دادگاه آمریکایی ارائه نموده بودند.

به گفته ناشران آمریکایی چندین سایت تحت عنوان پروژه کتابخانه کیس (KISS) به صورت غیرقانونی کتاب های الکترونیک فراوری شده توسط ناشران آمریکایی را برای دانلود در اختیار کاربران خود می گذارند که گفته می گردد این سایت ها از کشورهای مختلف از جمله اوکراین اداره می شوند.

در دادخواست ناشران آمریکایی که به امضای بسیاری از نویسندگان پرفروش کتاب های الکترونیک نیز رسیده است، آمده است: بسیاری از این سایت ها و حتی کتابخانه های عمومی به صورت رایگان کتاب های الکترونیک جدید را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

مارشا جی. پکمن قاضی ارشد دادگاه فدرال واشنگتن در واکنش به این دادخواست حکمی 10 صفحه ای علیه هرگونه اقدام برای ارائه کتاب های الکترونیک بدون مجوز ناشر توسط هرگونه سایت داخلی و خارجی را صادر نموده است و ضمن مسدود کردن دارایی این سایت ها گردانندگان آن نیز تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

فعلاً تنها حساب های بانکی این سایت ها مسدود شده است ولی هنوز هویت گردانندگان آن تعیین نشده است. قاضی پکمن می گوید: حکم دادگاه واشنگتن برای تمام سایت ها و کتابخانه های خاطی از این دستور قابل اجراست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 4887

به "حکم دادگاه آمریکایی علیه سایت های دانلود کتاب الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم دادگاه آمریکایی علیه سایت های دانلود کتاب الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید