خبرنگاران خبرنگاران فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: خبرنگاران فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند که بی­ آنکه ادعایی داشته باشند در توسعه آگاهی عمومی در کشور ایفای نقشی موثر ایفا می کنند.

خبرنگاران خبرنگاران فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند

جعفر مروارید روز چهارشنبه با صدور پیامی به مناسب روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به جامعه رسانه ای استان افزود: هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، بهانه و فرصتی برای تقدیر و سپاس از جامعه خبرنگاری و رسانه ای ایران است و بستری برای نشان دادن جایگاه و اهمیت عرصه رسانه برای مردم و بهانه ای برای تکریم و قدردانی از فعالان و زحمتکشان این عرصه است.

وی ادامه داد: فعالان عرصه خبر و رسانه در تمامی مراحل توسعه کشور، با حساسیت و مسوولیت پذیری، همگام با مسوولان و همراه با مردم بودند و دقت نظر، توجه به مطالبات مردم، از خودگذشتگی در بسیاری از مسائل و دغدغه های شخصی از مهم­ترین ویژگیها و رسالتهای­ خبرنگاران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: در سال جدید که متاسفانه با شیوع ویروس منحوس کرونا آغاز شد و همچنان کشور درگیر این بیماری ناخوانده است رسانه ها خط مقدم مقابله و پیشگیری از این بیماری بوده و شهدایی را نیز در این راه تقدیم کرده اند که امید است در کنار جانفشانی مدافعان سلامت، با همراهی رسانه ها و همکاری مردم، شاهد نابودی ویروس کووید 19 باشیم.

مروارید افزود: حال که شیوع این بیماری، زمینه دیدار و عرض تبریک و خداقوت حضوری هر ساله را گرفته است ضمن قدردانی مجدد از تمامی صاحبان قلم و پیام آوران عرصه دانایی، تندرستی و موفقیت را در سایه الطاف خداوند باری تعالی و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی برای تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر آرزو دارم.

حدود دو هزار خبرنگار در بیش از 400 نشریه، پایگاه خبری، روزنامه و خبرگزاری و رسانه های برخط خراسان رضوی فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 4322

به "خبرنگاران خبرنگاران فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خبرنگاران فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید