خبرنگاران قطع شدن نوار پیروزی های سرخپوشان برابر نساجی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تهران- خبرنگاران- تساوی پرسپولیس برابر نساجی قائمشهر موجب قطع شدن نوار پیروزی های سرخپوشان در دوران پسا کرونا شد و ضمن آنکه نخستین گل در جریان بازی را نیز در این دوران و پس از 6 ماه از حریف شمالی دریافت کردند.

خبرنگاران قطع شدن نوار پیروزی های سرخپوشان برابر نساجی

از پروفایل اینستاگرام bestcanadatours دیدن نمایید.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز شنبه در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال برابر نساجی قائمشهر به میدان رفت که با تساوی یک بر یک متوقف شد.

در این ملاقات ابتدا روح الله باقری در دقیقه 4 برای نساجی گلزنی کرد و سپس علی علیپور از روی نقطه پنالتی در دقیقه 19 بازی را به تساوی کشاند.

این ملاقات برای سرخپوشان نکاتی را داشت که در صورت پیروزی آنان و دریافت نکردن گل، می توانست در ادامه رکورد جالبی را برای سرخپوشان به ثبت برساند.

نخستین موضوع مربوط به پیروزی های سرخپوشان بود. تیم تحت راهنمایی یحیی گل محمدی پس از وقفه طولانی مدت در لیگ تمام مسابقات خود را با برد پشت سر گذاشته بود و 6 پیروزی متوالی را کسب کرد. پیش از آن هم سرخپوشان پس از ملاقات برابر استقلال در هفته نوزدهم تمام مسابقات خود را با برد پشت سر گذاشته بودند که با این تساوی نوار پیروزی های تیم گل محمدی قطع شد.

نکته دیگر این بود که در دوران پسا کرونا، این نخستین گلی بود که پرسپولیس در جریان بازی مقابل نساجی دریافت کرد.

سرخپوشان در ملاقات برابر پیکان در هفته بیست و دوم و برابر نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و ششم گل خوردند اما آن گل ها را از روی نقطه پنالتی دریافت کردند و این اولین گلی بود که پرسپولیس در جریان بازی می خورد.

دروازه پرسپولیس در بازی برابر پیکان و نفت مسجد سلیمان از روی نقطه پنالتی توسط شهریار مغانلو و حسین ابراهیمی باز شده بود.

سرخپوشان آخرین باری که در جریان مسابقه دروازه خود را باز شده دیدند، روز هشتم اسفند ماه، حدود (6 ماه پیش) برابر شهر خودرو در هفته بیست و یکم لیگ بود که فرشاد فرجی پیروز شد دروازه تیم گل محمدی را با ضربه سر باز کند.

تیم فوتبال پرسپولیس 63 امتیازی که قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل نموده، هنوز می تواند رکورد بهترین خط دفاعی لیگ برتر را بشکند اگر در 3 بازی آینده گلی از حریفان دریافت نکند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 4280

به "خبرنگاران قطع شدن نوار پیروزی های سرخپوشان برابر نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قطع شدن نوار پیروزی های سرخپوشان برابر نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید