دعوای آبی ها در کویر بر سر تفنگ پدری، رقابت همکلاسی های قدیمی در تبریز

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ادامه بازی های هفته نهم و یک دیدار معوقه از هفته هشتم لیگ برتر امروز پیگیری می شود که در همه مسابقات، امکان جابه جایی در صدرجدول وجود دارد. در مهم ترین بازی قلعه نویی و دارودسته استقلالی ها به میدان می فرایند.

دعوای آبی ها در کویر بر سر تفنگ پدری، رقابت همکلاسی های قدیمی در تبریز

به گزارش خبرنگاران، هفته نهم لیگ برتر و یک دیدار معوقه از هفته هشتم این مسابقات امروز پیگیری می گردد تا سریال بی برنامگی فوتبال ادامه داشته باشد. روی هم رفته سه دیدار برگزار می گردد که همگی دارای حساسیت های بالایی هستند و جزو تیم های بالای جدولی محسوب می شوند.

گل گهر سیرجان - استقلال/ ساعت 16:20

در یکی از مهم ترین بازی های فصل جاری، امیر قلعه نویی به مصاف تیم پیشین خود می رود و رویارویی او و استقلالی ها همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است. به خصوص که این بار قلعه نویی به جز محمود فکری با پرویز مظلومی و صمد مرفاوی هم رو به رو خواهد شد و یک ترکیب اصلی شدید در کنار زمین شکل می گیرد.

قلعه نویی بعد از حضور در تیم های تراکتور، ذوب آهن و سپاهان این بار با گل گهر سیرجان به مصاف استقلال می رود. او و تیمش یکی از شگفتی سازان فصل جاری بوده اند و فعلا با 14 امتیاز از 8 دیدار، در حوالی صدرجدول به سر می برند و می توانند به این فرایند ادامه دهند. در ترکیب گل گهر هم استقلالی های زیادی مانند گادوین منشا، بهنام برزای، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور و ... بازی می کنند که قطعا از انگیزه های چند برابری برای دیدار با تیم پیشین خود برخوردار هستند. تیم قلعه نویی با گلزنی های متمادی گادوین منشا فعلا خطرناک ترین تیم لیگ است و می تواند در زمین خانگی خود استقلال را هم از زهر خط حمله خودش برخوردار کند.

اما در سوی دیگر میدان محمود فکری قرار گرفته است که آخرین مصافش با قلعه نویی را در کسوت سرمربی نساجی پیروز شده است. فکری در آخرین بازی خود در فصل جاری مقابل ذوب آهن متوقف شد تا فرایند سینوسی او و تیمش فعلا ادامه داشته باشد و صدای هواداران تیمش را هم در آورد. او معتقد است مسائل خارج از تیم مانع از نتیجه گیری استقلال شد و کماکان در حال مبارزه با دشمنان خارجی است ولی مسلما استقلال در درون زمین کیفیت بالایی را نشان نداده است. نکته امیدوارکننده برای فکری بازگشت برخی از بازیکنان به شرایط ایده آل است که بدون شک تیم او را در موقعیت بهتری قرار می دهد.

نفت مسجدسلیمان - پیکان/ ساعت 15:00

شاید مصاف این دو تیم روی کاغذ و برحسب سابقه چندان مهم نباشد اما هم نفت و هم پیکان علاوه بر شرایط خوب شان در جدول رده بندی، انگیزه های دیگری هم دارند. مهدی تارتار سرمربی کنونی پیکان به شهری باز می گردد که فصل گذشته بهترین نتایج این تیم را در لیگ برتر کسب کرده بود. او با نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر تا رده هفتم جدول بالا رفت و تبدیل به یک غول کش واقعی شد و در جام جذفی هم تیمش را تا نیمه نهایی رساند اما مسائل مالی، این دو را از هم جدا کرد.

جانشین تارتار در این فصل، بهتر از او عمل کرده است. نفت مسجد سلیمان با 12 امتیاز در رده ششم است و فقط 2 امتیاز با تیم صدرنشین فاصله دارد. این موضوع یعنی این که مجتبی حسینی و شاگردانش عملکرد خوبی داشته اند. آن ها که فصل قبل تبحر ویژه ای در کسب تساوی داشتند، در این فصل از هشت بازی سه پیروزی، سه تساوی و دو شکست کسب کردند و شرایط خوبی دارند.

اما تارتار هم در پیکان عالی عمل کرده است. تیم فانوس به دستی که هر فصل با شرایط بغرنجی لیگ را به اتمام می رساند، به لطف حضور این سرمربی، با 10 امتیاز جزو تیم های بالای جدولی است و بازی با تیم سابقش که شناخت زیادی هم از آن دارد، بهترین فرصت برای کسب سه امتیاز ویژه و ادامه حضور در صدرجدول خواهد بود.

تراکتور - شهر خودرو/ ساعت 16:40

حالا چند هفته ای است که مسعود شجاعی به صورت همزمان یعنی در داخل و کنار زمین تراکتور را هدایت می کند و بعد از دو پیروزی، هفته گذشته در آبادان شکست خورد. او که هم چنان به عنوان موقت تراکتور را هدایت می کند، در هوای سرد تبریز باید با شهرخودرو رو به رو گردد که نشان داده مقابل تیم های مدعی و نامدار آن طور که باید، خوب نیست. شجاعی با کسب سه امتیاز این دیدار، هم چنان جای پای خودش را محکم خواهد کرد و از طرفی تیمش این شانس را دارد که تا رتبه های اول تا سوم جدول هم بالا برود.

شهرخودرو معمولا امتیازهای خوبی را به تیم های پرمهره لیگ داده است. تیم سید مهدی رحمتی از هشت دیدار، هشت امتیاز کسب کرده و طبیعتا ضعیف ترین نتایج این تیم در چندفصل اخیر را به نام خودش سند زده است. سرمربی جوان مشهدی ها هم به اندازه مسعود شجاعی شانس فزونی در این دیدار را دارد چرا که رقیب او روی نیمکت حریف هم تازه کار است و حتی لقب موقت را هم یدک می کشد. بدون شک این سه امتیاز می تواند نتایج این تیم در سه بازی اخیر را به فراموشی بسپارد. آن ها از هفت بازی اخیر خود فقط پنج امتیاز کسب کرده اند که به هیچ وجه خوب نیست!

معوقه: فولاد خوزستان - نساجی قائمشهر/ ساعت 16:45

دیگر دیدار امروز مربوط به هفته هشتم لیگ برتر است که هم زمان با بازی های امروز برگزار می گردد. شاگردان جواد نکونام که در اواخر فصل گذشته بسیار خوب و قدرتمند ظاهر شدند، در هفته های ابتدایی فصل جاری تیم با صلابت و محکم نشان نداده اند اما هم چنان در میانه جدول هستند. این تیم با 10 امتیاز شانس بالا کشیدن خود را دارد و بازی با نساجی این فرصت را به قرمزپوشان اهواز خواهد داد تا شکست هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان را هم فراموش کنند.

اما رقیب نکونام تیمی است که چند روز قبل نایب قهرمان آسیا را در زمین پر از آب ورزشگاه وطنی قائمشهر متوقف کرد. نساجی که فصل را با نتایج خوبی شروع کرده بود، چند هفته با ناکامی روبرو شد و حالا از متوقف کردن پرسپولیس انگیزه زیادی دارد. آن ها فاصله زیادی با صدر یا قعر جدول ندارند و تساوی یا پیروزی در این مصاف، می تواند آن ها را به بهبود عملکردشان در هفته های آینده امیدوار نگه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6600

به "دعوای آبی ها در کویر بر سر تفنگ پدری، رقابت همکلاسی های قدیمی در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای آبی ها در کویر بر سر تفنگ پدری، رقابت همکلاسی های قدیمی در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید