خبرنگاران مشکوک بودن حوادث برای نفتکش ها نه تنها شوخی و خنده دار نیست بلکه نگران کننده و هشدارآمیز است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تهران- خبرنگاران- سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که اتهام زنی امریکا در رابطه با حادثه نفت کش ها در دریای عمان نه تنها شوخی و خنده دار نیست بلکه نگران کننده و هشدارآمیز است.

خبرنگاران مشکوک بودن حوادث برای نفتکش ها نه تنها شوخی و خنده دار نیست بلکه نگران کننده و هشدارآمیز است

به گزارش صبح آدینه اداره دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه، سید عباس موسوی در واکنش به اتهام زنی بی اساس وزیر امور خارجه آمریکا گفت: مسئولیت تامین امنیت تنگه هرمز، بر عهده جمهوری اسلامی ایران است و نشان دادیم که در سریع ترین زمان ممکن به یاری ملوانان کشتی های دچار سانحه رفتیم و آنها را نجات دادیم.

وی اضافه کرد: ظاهراً برای آقای پمپئو و سایر دولتمردان آمریکایی متهم کردن ایران در حادثه مشکوک و تاسف بار برای نفتکش ها راحت ترین و ساده انگارانه ترین کار است. در حالیکه نخست وزیر ژاپن برای کاهش تنش ها، با نفر اول جمهوری اسلامی ایران در حال دیدار است کدام دست های پنهان بدنبال اثرگذاری بر این کوشش ها در منطقه است و چه کسانی از آن سود می برند؟!

وی مطرح کرد: آقای پمپئو! این تشکیک نه تنها شوخی و خنده دار نیست بلکه نگران کننده و هشدارآمیز است.

به گزارش خبرنگاران روز گذشته، دو فروند کشتی بنا به دلایل نا معلومی در دریای عمان دچار حادثه شدند که نیروی دریایی ایران برای نجات خدمه آنها وارد عمل شد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 498

به "خبرنگاران مشکوک بودن حوادث برای نفتکش ها نه تنها شوخی و خنده دار نیست بلکه نگران کننده و هشدارآمیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشکوک بودن حوادث برای نفتکش ها نه تنها شوخی و خنده دار نیست بلکه نگران کننده و هشدارآمیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید