خبرنگاران هزار و 15 میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در خلخال و کوثر هزینه می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، اردبیل - خبرنگاران - نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: یک هزار و 15 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی برای ایجاد فرصت های اشتغال در این شهرستان ها اختصاص یافته و در مناطق محروم هزینه می گردد.

خبرنگاران هزار و 15 میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در خلخال و کوثر هزینه می گردد

سیدغنی نظری روز آدینه در حاشیه سفر استاندار اردبیل به شهرستان خلخال به خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: 400 میلیارد ریال از این اعتبار برای پرداخت به تعاونی های فراوریی و کارگری و 300 میلیار ریال نیز از محل صندوق توسعه برای ایجاد اشتغال و رونق فراوری مناطق محروم روستایی این 2 شهرستان منظور شده است.

وی اظهارکرد: همچنین مبلغ 10 میلیارد ریال تسهیلات بانکی قرض الحسنه برای ایجاد مشاغل خانگی روستایی از محل اعتبارات مناطق محروم ریاست جمهوری اختصاص یافته است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: توسط بنیاد علوی نیز بیش از 300 میلیارد ریال تسهیلات جهت اجرای طرح های سرمایه گذاری مالی در مناطق محروم روستایی شهرستان خلخال منظور شده است.

عضو کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر اعتبارت تسهیلاتی یاده شده برای رونق صنعت فرش دست بافت منطقه نیز پنج میلیارد ریال تسهیلات بانکی منظور شده و در اختیار فرش بافان منطقه قرار خواهد گرفت.

نظری زمینه سازی برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محرومی همچون خلخال را از جمله عوامل توسعه شهرستان دانست و گفت: با برطرف مشکل بیکاری و ارتقای رفاه مردم در مناطق روستایی در آینده نزدیک، این شهرستان به جای قرار دریافت در لیست مناطق مهاجر فرست کشور جزو شهرستان های مهاجرپذیر خواهد شد.

وی با ارزیابی مثبت اجرای طرح ایجاد گلخانه های مقیاس کوچک به عنوان طرح پایلوت استان اردبیل در مناطق شهری و روستایی خلخال اظهارکرد: این طرح یکی از طرح های موفقی است که زمینه اشتغال جمع کثیری از بیکاران منطقه را فراهم می سازد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6451

به "خبرنگاران هزار و 15 میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در خلخال و کوثر هزینه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هزار و 15 میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در خلخال و کوثر هزینه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید