دولت به سرمایه گذاران صنعت گردشگری تسهیلات می دهد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، این روزها دولت در کوشش است که بخش گردشگری را بیش از گذشته توسعه دهد. در همین خصوص علی اصغر مونسان در بازدید از طرح های گردشگری استان اردبیل گفته است: در پرداخت این تسهیلات ارزان قیمت هیچ محدویتی برای طرح های گردشگری وجود ندارد.

دولت به سرمایه گذاران صنعت گردشگری تسهیلات می دهد

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: دولت تسهیلات مورد احتیاج بخش خصوصی و سرمایه گذاران صنعت گردشگری را از محل صندوق توسعه ملی تامین می نماید.

وی با بیان اینکه توسعه و رونق گردشگری از اولویت های مهم مسئولان است، اظهار کرد: صنعت گردشگری کشور در دولت تدبیر و امید متحول شده و ارتقا یافته است.

او با اشاره به اینکه دولت توجه ویژه ای به گردشگری نوار غربی کشور دارد، بیان نمود: امروز با حمایت دولت و مسئولان، صنعت گردشگری در استان های اردبیل، گیلان، کرمانشاه، کردستان و لرستان رونق یافته و این صنعت تا جنوب کشور تقویت و ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین با اشاره به قابلیت های استان اردبیل در حوزه گردشگری اضافه نمود: یکی از مناطق گردشگری اردبیل گردنه حیران با چشم انداز بسیار زیبا و کم نظیر است.

مونسان ادامه داد: برای همین طرح های گردشگری بسیار خوبی در این منطقه اجرا شده که اجرای طرح تله کابین حیران و احداث مراکز اقامتی متنوع از جمله آن ها است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه من از سوی دولت به عنوان مسئول تعیین استان اردبیل در اقتصاد مقاومتی انجام وظیفه می کنم، گفت: برای همین مسئول مسئولیتم در قبال این استان بیشتر شده و تا حد توان از تمامی طرح هایی که باعث پیشرفت و توسعه اردبیل گردد، حمایت خواهم کرد.

مونسان همچنین در بازدید از نخستین پل شیشه ای قوسی شکل ایران در بخش هیر اردبیل قول مساعد برای حل مسائل موجود در این طرح داد.

وی اضافه نمود: این پل قرار است در سفر آینده رئیس جمهوری به استان اردبیل به بهره برداری برسد.

منبع: ایرنا

منبع: همگردی
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 625

به "دولت به سرمایه گذاران صنعت گردشگری تسهیلات می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت به سرمایه گذاران صنعت گردشگری تسهیلات می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید