خبرنگاران واحدهای غیرمجاز فروش مرغ زنده در ثلاث باباجانی پلمب شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس اداره دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی گفت: واحدهای غیرمجاز عرضه مرغ زنده در ثلاث باباجانی در راستای مبارزه با کرونا و پیشگیری از بیماری های مشترک پلمب شد.

خبرنگاران واحدهای غیرمجاز فروش مرغ زنده در ثلاث باباجانی پلمب شد

اشکان مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و نیز بیماری های تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، نیوکاسل و کرونا حائز اهمیت است، اضافه نمود: توجه نکردن به نکات بهداشتی در دامداری و مرغداری ها و مراکز فروش دام و طیور و همچنین واحدهای عرضه فراورده های خام دامی خطرات و صدمات جدی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مقابله با کرونا ویروس یک وظیفه همگانی است و بایست تک تک در این مبارزه همکاری لازم را داشته باشیم تا تلفات کمتر باشد و این بلا از سر کشور و استان ما برطرف گردد، گفت: واحدهای غیرمجاز و متخلف عرضه و فروش مرغ زنده در ثلاث باباجانی از 24 اسفند امسال پلمب شده است و آمار نهایی آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: پلمب واحدهای متخلف و غیرمجاز فروش طیور زنده با همکاری ادارات ذیربط همچون فرمانداری، شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، اصناف، صمت و اداره دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی در دستور کار قرار گرفته است و در صورت تخطی با عوامل آن برخورد قانونی می گردد.

مرادی با بیان اینکه شهرستان ثلاث باباجانی فاقد کشتار غیرمجاز دام است، اظهار داشت: تعطیلی و پلمب واحدهای فروش مرغ زنده در راستای حفظ بهداشت و سلامت خواهد بود.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و تاکید نمود: مردم می توانند هرگونه مسائل و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2284

به "خبرنگاران واحدهای غیرمجاز فروش مرغ زنده در ثلاث باباجانی پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واحدهای غیرمجاز فروش مرغ زنده در ثلاث باباجانی پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید