خبرنگاران یک هزار راس دام غیرمجاز در پاسارگاد کشف شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، شیراز-خبرنگاران-ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد در گشت های دوره ای خود یک هزار راس دام غیر مجاز که از لارستان وارد این شهرستان شده بود، را کشف کردند.

خبرنگاران یک هزار راس دام غیرمجاز در پاسارگاد کشف شد

حسن خسروانیان رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه هزار راس دام در 6 کامیون تریلر بود که این کامیون ها توقیف شدند، اضافه کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی در یک عملیات ضربتی، به 6 دستگاه کامیون تریلر مشکوک شده که پس از آنالیز های لازم معین شد این کامیون ها از مبدا شهرستان لارستان ، اقدام به حمل دام غیر مجاز و تخلیه آنها در حوزه شهرستان پاسارگاد نموده اند.

وی ادامه داد: با هماهنگی لازم و اخذ دستور از دادستان شهرستان و با همکاری ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و عوامل نیروی انتظامی و کلانتری مرکزی شهرستان کامیون ها توقیف شد.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد گفت: خودروهای مذکور جهت شناسایی دامدار متخلف و پیگرد سایر مراحل قانونی به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال داده شدند.

خسروانیان به متخلفان عرصه های منابع ملی و انفال هشدار داد که نیروهای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به صورت شبانه روزی، آماده برخورد بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

وی همچنین از مردم طبیعت دوست شهرستان پاسارگاد خواست تخلفات مربوط به عرصه های منابع طبیعی را به شماره تلفن رایگان 1504 گزارش نمایند.

شهرستان پاسارگاد در فاصله 136 کیلومتری شمال شیراز در استان فارس واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2444

به "خبرنگاران یک هزار راس دام غیرمجاز در پاسارگاد کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک هزار راس دام غیرمجاز در پاسارگاد کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید